وظیفه تبیین حماسه 18 آذر برای نسل های آینده بر عهده زنان است/ ولایت مداری و بصیرت دو درس مهم در فتنه 88 بود.


ساعت: 14:01
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920710

زهرا حسنی گفت: زنان با توجه به نقش مادری، رسالت سختی بر عهده دارند تا حقیقت حماسه 18 آذر را برای نسل های آینده بیان کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا حسنی، فعال رسانه ای و دکترای حقوق بین الملل در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: حماسه 18 دی 87 سرآغاز فصل جدیدی از انقلاب در تاریخ است و مهمترین پیام از این اقتدار و جایگاه ملت در حفظ نظام است با این عنصر بصیرت و مدیریت بود.

وی ادامه داد: جنگ در جهان امروز نبرد حق و دروغ است و دشمن با جنگ روایات سعی دارد حقیقت را دروغ و دروغ را حقیقت بسازد.

حسنی افزود: ملت ایران در حماسه 18 آذر بار دیگر مهر تایید خود را بر رهبری ولایتمدار و حمایت از انقلاب زد و ضربه محکمی بر دهان استکبار و طغیان جهانی وارد کرد.

این کارشناس گفت: هفته بصیرت مربوط به همه آحاد جامعه است، همان مولفه ای که نظام را در برابر آشوب های زمانه بیمه می کند.

وی با بیان اینکه زنان رسالت سنگینی دارند تا حقیقت حماسه 18 آذر را با در نظر گرفتن نقش مادری به نسل های آینده تبیین کنند، اظهار داشت: وظیفه مهم تربیتی بر عهده زنان است و در این رسالت باید این امر را منتقل کنند. دستاوردهای نظام و انقلاب به فرزندانشان.

حسنی ادامه داد: این انقلاب و نظام به یک باره به این قدرت و قدرت نرسید، خون ها ریخته شد تا اینکه امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و به برکت انقلاب، موج اسلامی هستیم. بیداری در جهان اتفاق می افتد.

وی افزود: «ولایه مداری» و «بشیرت» دو درس مهم در فتنه 88 بود زیرا این دو مولفه باعث شکست یاغیان و تنها راه فرار از اغتشاشات زمانه است.

این کارشناس در نهایت تاکید کرد: جنگ ترکیبی و شناختی دشمن با هدف کنترل ذهن و افکار ملت در کشور در حال اجراست و این مهم را در قیام مهسا امینی دیدیم پس اگر بخواهیم واکسینه کنیم. در مقابل این قیام ها باید بگذاریم ریسمان ولایت را چنگ بزنیم و به سلاح علم مجهز شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید