حماسه 9 D; بیانگر زیرکی سیاسی و ولایت مداری ملت است


ساعت: 13:46
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920636

عسگری گفت: حماسه تاریخی 18 دی در مهار اغتشاشات سال 88 توانایی گفتمان انقلاب اسلامی را در عبور از اغتشاشات نشان داد و نشان از بصیرت سیاسی و حاکمیت ملت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن عسکری فرماندار سنندج صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 18 دی در گفتگو با خبرنگار کرد تودی با اشاره به فرا رسیدن سال بصیرت و میثاق ملت و ولایت اظهار داشت: در سال 1385 به مناسبت فرارسیدن سال 1390 و 1800 هزار و 600 هزار نفر در سال 1380 می باشد. در سال 1367 دشمن با تمام قدرت و استفاده از تمام پتانسیل بیگانگان و مزدوران داخلی سعی در ایجاد قیام علیه نظام اسلامی داشت که بهترین راه مقابله با این قیام را ولایت فقیه تعیین کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در 8 ماهه قیام 88 با درایت و منطق انقلابی خود ابعاد مختلف قیام و نقشه های شوم دشمنان انقلاب را که پشت سر این قیام طراحی شده بود، بیان کردند. اقشار مختلف مردم

فرماندار سنندج تصریح کرد: آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری در سال 88 باعث ایجاد حماسه 18 آذر شد و این امر بر اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ و تاریخی افزود.

وی گفت: حماسه 18 آذر نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا آخر عمر برای حفظ مبانی اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده و همواره اعلام می کنند که اگر دشمن در مقابل ایستادگی کند. دینشان در مقابل تمام دنیا خواهد ایستاد».

عسگری گفت: با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این روز باید به گونه ای گرامی داشته شود که به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران در تاریخ ایران ثبت شود. مردم ایران و چون به افتخار مردم است باید از آنها تجلیل کرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید