ملت انقلابی ایران همواره حامی حقوق مظلومان فلسطین بوده است/ پلیس مایه افتخار کشور است


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900223

سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه ذکر شد.

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های دینی و سیاسی نماز جمعه این هفته گفتند: با متخلفان برخورد قاطع شود و در این راستا جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد و خائنین. باید به مردم ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های دینی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن برخورد با متخلفان به هنجارهای اجتماعی خواستار برخورد قاطع با این افراد شدند.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: مردان و زنان مؤمن نمازگزار یکی از راه های تحصیل و حفظ امر الهی است. تقوای حرکت در مسیر رسالت و ولایت و پایداری در راه خداست.


وی افزود: نهم مهر روز همبستگی و همدلی با کودکان و جوانان مظلوم فلسطین است. دشمن با نقشه ای از پیش تعیین شده بر مردم مظلوم فلسطین فشار می آورد و نوجوانان و کودکان را به خاک و خون می کشانند.


حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: در سال های اخیر کشورهای عربی نسبت به این اقدامات واکنش نشان داده اند، اما با گذشت زمان چهره برخی از کشورهای مدعی اسلام تغییر کرده است، کشورهای عربی که انتظار می رفت مدافعان جدی و واقعی فلسطین باشند. مردم حتی با همین غیرت. متأسفانه امروز خود اعراب در کنار اسرائیل کودک کش و جنایتکار هستند.


وی گفت: برخی کشورهایی که موضع اسلام گرایی و رهبری جوامع اسلامی را گرفتند، مانند رئیس جمهور ترکیه که در مقابل دوربین ها گفت از اسرائیل عبور نمی کنیم و اعلام کرد که از حقوق مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنم. اما امروز ما یک وزیر را می بینیم – رئیس و کارکنان چگونه جنایتکار اسرائیلی را در آغوش می گیرند و همه سرویس های اطلاعاتی را در اختیار اسرائیل قرار می دهند؟


خطیب نماز جمعه اذعان داشت: ایران اسلامی از ابتدای مبارزه مدعی حمایت از مردم فلسطین به عنوان آغاز انقلاب اسلامی است که چالش هایی دارد.


امام جمعه موقت زاهدان گفت: روز گذشته اسرائیلی ها و آمریکایی ها ما را به جنگ، تنش و درگیری در کشور و سرزمین فراخواندند، اما امروز ایران در داخل مرزهای اسرائیل است. امروز چالش آمریکا وجود ایران است.»


حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه افتخار کشور است و می خواهند به آن بد نام کنند، گفت: نیروی انتظامی مایه افتخار کشور است. امروز نیروی انتظامی در یک حادثه کاملا قانونی به چالش کشیده می شود و کشور به هرج و مرج کشیده می شود، اما ملت در آماده باش کامل است. و با آینده نگری ایران، دشمن گول نمی خورد و رابطه عاطفی مردم با پلیس بد است، اما به آن می گویند کور.


خطیب نماز جمعه گفت: در فوت این بانو که توسط گشت ارشاد هدایت می شد، دشمن را می شناسد اما قصد دارد کار حرفه ای و هوشمندانه انجام دهد، از انرژی نوجوانان در این حادثه استفاده کردند.


وی خاطرنشان کرد: چند روزی است که نیروهای مسلح تحرکات دموکراتیک در شمال عراق را مجازات می کنند، اجازه سوء استفاده مجدد از اقلیم کردستان عراق را به آنها نمی دهند، مشکلاتی که در استان به وجود آمد، نگران کننده بود.

خائنان قیام های اخیر باید در برابر مردم آورده شوند

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شیعیان شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: با متخلفان برخورد قاطع و در دستور کار قرار گیرد. جهاد باید در این زمینه تبیین شود و در دستور کار قرار گیرد و خائنان به میان مردم کشیده شوند

وی افزود: سیزدهم مهر مصادف با هشتم ربیع الاول روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و امیدوارم خداوند به همه علم زندگی آن حضرت عنایت فرماید.

خطیب امروز جمعه اذعان داشت: به فرموده امام حسن (ع) داناترین و آگاه ترین مردم به حقوق برادران دینی، برآورده کننده نیازهای برادر مؤمن است.

وی افزود: اگر مردم ادعای عرفان و اعتقاد به خدا دارند باید به جامعه توجه ویژه داشته باشند و سعی کنند گره از برادر دینی باز کنند.

امام جمعه از ایرانشهر تصریح کرد: در دولت آزادسازی قیمت ها ثابت شد تا دوباره افزایش پیدا نکند اما همچنان از نظر نظارتی مشکل داریم.

وی گفت: سیزدهم مهرماه مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی است که در واقع یکی از ارکان نظم و قانون در کشور و مرزهای ماست و باید آنها را گرامی بداریم.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی مسئولیت دارند و بزرگترین مسئولیت آنها ایجاد امنیت است و این نیروها باید مورد احترام مردم باشند.

وی افزود: با متخلفان باید قاطعانه برخورد شود و توطئه ها با ایجاد جنگ روانی و سوء استفاده از جوانان و نوجوانان و استفاده از فضای مجازی مدیریت و سازماندهی شود و در این راستا جهاد تبیین شود. باید راه اندازی شود و خائنان به مردم معرفی شوند.

سیستم دادگاه باید از مبارزه با ورزشکاران و افراد مشهوری که باعث دردسر می شوند دست بردارد

حجت الاسلام والمسلمین شیبک امام جمعه موقت شهر هش در خطبه های نماز جمعه گفت: رستگاری ما در گرو خوف و تقوای الهی است چرا که نافرمانی و سرپیچی از اوامر الهی جز هلاکت و نابودی را در پی نخواهد داشت. تخریب.

وی افزود: فتنه‌های اخیر در کشور با حمایت دشمنان و استکبار جهانی اتفاق افتاد و مردم ما باید آگاهانه عمل کنند.

امام جمعه موقت هش تصریح کرد: دشمن در سال های پیروزی انقلاب همواره به دنبال بهانه بوده و ضربه زدن به نظام و انقلاب را یک لحظه فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: امروز ملت ما یکی از بهترین ها در عرصه دفاعی و جنگی است و این پیشرفت بدون تلاش بسیج و جوانان انقلابی امکان پذیر نبود. پیشرفت ما به حدی رسیده است که روسیه، دومین ابرقدرت جهان، از ایران سلاح وارد می کند».

حجت الاسلام شیبک با اشاره به تخریب و تخریب بانک ها و اموال عمومی مردم گفت: شهادت و کشته شدن 34 نفر و تخریب میلیاردها اموال عمومی برای مردم هیچ سودی ندارد مگر نابودی، دشمنان ایران هرگز به فکر ملت نیستند، بلکه همیشه به دنبال تحقق هستند، نقشه های شوم و موهوم آنها بوده و هستند.

وی افزود: در یک سال اخیر با تحلیف دکتر رایضی کشور پیشرفت چشمگیری داشته و تعاملات و ارتباطات سازنده زیادی در راستای پیشرفت کشور صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر و نقش فضای مجازی خاطرنشان کرد: حفاظت از فضای مجازی به نفع مردم است چرا که دست دشمنان و معاندان از این فضا کوتاه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید