خانواده شهدا مایه افتخار ملت و کشور هستند


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896646

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده های معظم شهدا گفت: خانواده شهدا مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، آیت الله رسول فلاحتی نماینده فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهید تاکی تقی زاده وجود خانواده های شهدا را موجب آرامش و امنیت جامعه دانستند. گفت: خانواده شهدا با خدا قرارداد بستند و آبرو و آبروی خود را از خدا گرفتند

وی با اشاره به روزهای سخت و فراموش نشدنی کشتار کودکان این منطقه توسط منافقین کوردل افزود: کسانی که مرتکب چنین جنایاتی شدند اکنون آواره و تبعید شده اند و باید تاوان جنایات خود را بدهند.


شهید تقی تکی زاده در 21 شهریور 1360 در رشت توسط منافقین جنایتکار و کردل در مقابل چشمان دو فرزندش به شهادت رسید و به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با خانواده شهید عباس آتش سارو دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پدران و مادران شهدا روحیه بالایی دارند و دغدغه مند هستند و در جهت رفع مشکلات احتمالی محله و جامعه خود گام برمی دارند، افزود: خانواده های شهدا در فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ویژه عیادت شرکت می کنند. مساجد و مراکز فرهنگ مایه دلگرمی و آرامش اطرافیان و شهروندان است.

وی دیدار با خانواده شهدا را یکی از مهم ترین وظایف مسئولان و خادمان نظام و مردم خواند و گفت: دیدار با این بستگان و گفتگو با آنان هر چند مختصر باعث می شود مسئولان با روحیه بهتری قدم بردارند عزم برای خدمت


شهید عباس آتش سارو در سال 64 در سن 22 سالگی در مرز کردستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید