تولیدات داخلی باید مایه افتخار ملت ایران باشد


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817637

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تولیدات ایرانی باید در همه جا توزیع شود، مایه مباهات ملت ایران باشد نه کالای بی کیفیت، پس در تولید ایرانی خدا را در نظر داشته باشید. کالا و کار درست را انجام دهید تا همیشه مایه افتخار ملت ایران باشید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد گفت: در قرآن کریم سرنوشت آدم و ابلیس را می خوانیم. گفت: عذرخواهی می کنی و بخشیده می شوی، اما شیطان نه تنها از خطای خود توبه و عذرخواهی نمی کند، بلکه برای خدا نشانه ای می کشد که تا روز قیامت پیش سر و پشت و چپ و راست خواهیم بود. به بندگان و فریب آنها از طریق فعالیت های من “نیمی از بندگان شما فریب خواهند خورد.

فاطمی خاطرنشان کرد: ایجاد برخی باورهای غلط از جمله عدم پرداخت حمص و زکات، کفر به قیامت و آخرت و تجلی هذیان از جمله افشاگری و ترویج زندگی غربی و غیره. در جامعه مسلمانان نتیجه این است. از افعال شیطان: یا انقطاع غیرارادی ترقی بشر قدرت شیطان است و وای بر کسی که وسیله او شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: روند مذاکرات به خوبی پیش می رود و همه مسئولان کشور تمام تلاش خود را برای پیشبرد مذاکرات با حفظ آبروی ملت ایران به کار گرفته اند، اما آمریکا همچنان به آزار و اذیت مقامات ایرانی ادامه می دهد. تحت فشار: «این هولیگان ها نمی روند.

وی با اشاره به اینکه مردم و خادمان کشورمان ظرفیت بزرگی به نام معنویت و ارتباط با اهل بیت علیهم السلام دارند، گفت: ارتباط با اهل بیت علیهم السلام به آنها اعتماد به نفس و قدرت ایستادگی با عزت می دهد. از اسراف.”

فاطمی با اذعان به اینکه این سومین سالی است که رهبری معظم بر تولید تمرکز می کنند، تصریح کرد: محصولات ایرانی در هر کجا که توزیع می شود باید مایه مباهات مردم ایران باشد نه کالاهای بی کیفیت، پس به فکر خدا باشید. تولید کالای ایرانی «حق را بکنید که همیشه مایه افتخار ملت ایران باشید.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید