فتح خرمشهر مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است


ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840957

کریمی گفت: در پرتو آزادسازی خرمشهر، آزادی خرمشهری جدید و مصمم را می‌توان رقم زد و پیروی از درس‌های حماسه سوم هورد قطعاً می‌تواند ملت ایران را در آزادی خرمشهر آینده یاری و یاری کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در جمع خبرنگاران گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر ایران و رزمندگانش حماسه سوم هورد سرآغاز سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

وی افزود: فتح خرمشهر مایه عزت ایران اسلامی و شکوه ملت ایران در عرصه های مختلف است و آزادی خرمشهر نماد توانایی های ماست و این حماسه بزرگ امروز و فردا باید همیشه زنده بماند. “

کریمی گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که در سوم هورد به آزادسازی هرمشهر انجامید، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و یکی از دوران ماندگار و سرنوشت ساز است و تا ابد در تاریخ می درخشد. .

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر بیش از یک پیروزی در نبرد با دشمنان اشغالگر، بلکه یک معجزه الهی بود، گفت:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی گفت: امروز قرارگاه دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا و طفل کشان صهیونیستی آن، جهاد موثرترین راه حل برای مقابله با توطئه های دشمن در جنگ های شناختی و ترکیبی است.

وی تاکید کرد: در پرتو آزادسازی خرمشهر، آزادی خرمشهری جدید و مصمم را می توان رقم زد و پیروی از آموزه های حماسه سوم خرداد قطعاً می تواند ملت ایران را در آزادسازی خرمشهر آینده یاری و کمک کند.

کریمی خاطرنشان کرد: ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس، الطاف الهی و به برکت گفتمان ائمه انقلاب اسلامی و آموزه های هشت سال دفاع مقدس را تضمین می کنیم. نیروهای مسلح به پرچم اقتدار، عزت، مقاومت، پایداری و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف اجازه هیچ گونه توطئه علیه ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی و خطا در محاسبات را نخواهند داد. دشمنان در همه جا جهان پاسخ قاطعانه به منافع ملت ایران خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید