چیزی جز افتخار و سربلندی در خاطرم نخواهد بود


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810535

سرپرست تیم ملی فوتبال با بیانیه ای رسما از این تیم جدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی هورشیدی رئیس تیم ملی فوتبال امروز پس از دیدار با میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال از هدایت تیم ملی استعفا داد.

سرمربی سابق تیم ملی با صدور بیانیه ای از تیم ملی خداحافظی کرد.

در بیانیه محتبی خورشیدی آمده است:

هر وقت بتواند سپاسگزار خواهد بود

به نام خدا

دوستان، همکاران، مربیان، هواداران فوتبال و رسانه های محترم ورزشی

با سلام و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه

خداوند متعال را شاکرم که به من توفیق داد تا 11 ماه در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشم. در انجام این مأموریت مهم از دوستان نازنین عنایت فراوانی دریافت کردم که جای تشکر و قدردانی صمیمانه دارد.

البته بدون در نظر گرفتن سوابقم انتقادات زیادی به انتخابم وارد شده که کماکان بر خود وظیفه می دانم به ویژه از این منتقدان عزیز تشکر کنم چرا که این موضوع انگیزه من را برای ادامه کار و جبران نقاط ضعف و اثبات خیلی چیزها افزایش داده است. به بعد. این به من تمرینی برای کنترل نفس داد.

در این مدت که افتخار سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران را در راه جام جهانی 2022 قطر داشتم، 10 اردو با حضور حدود 60 نفر در هر مرحله برگزار کردیم. من به عنوان سرمربی تیم ملی تمام تلاشم را کردم تا اردوها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنم و از نظر تدارکاتی و تعمیراتی با وجود مشکلات مختلفی که وجود داشت کمترین نقص را انجام دادم تا تیم ملی از آمادگی کامل برخوردار باشد. در برابر قوی، رقبای شما.

از این رو امیدوارم ملت شریف ایران، بازیکنان قهرمان و سربلند تیم ملی، بزرگان فوتبال ایران و پیشکسوتان عزیز که همیشه خود را شاگرد کوچک آنها می دانند، ارزیابی قابل قبولی از نتایج و نتایج اینجانب داشته باشند. جامعه فوتبال کاستی هایی خواهد داشت، او می خواست ما را ببخشد.

در نهایت از همکاری شبانه روزی و خستگی ناپذیر کادر فنی تیم ملی به ویژه سرمربی محترم دراگان اسکوچیچ با بازیکنان پرشور، تیم پزشکی و ماساژور، گروه رسانه، کودکان کار، پشتیبانی، تدارکات خرسند هستم. و همکاران فدراسیون، اداره تیم های ملی و دپارتمان های روابط بین الملل، تشریفات، روابط عمومی، مرکز ملی فوتبال و رهبری فدراسیون فوتبال موفق شدیم نتایج خوبی کسب کنیم.

ابتدا مرحله سخت قبلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی با اقتدار کامل تیم ملی ایران صعودی تاریخی و سریع را رقم زد و شادی و نشاط را به مردم صادق و فوتبال دوست داد. در شرایطی که تحریم های سرکوبگرانه روزهای سختی را برای مردم ما رقم زده است.

خدا را شاکریم که خنده را بر لبان ملت عزیز و نجیب ایران آورد. حالا طبق آمار، شکل بی بدیل صعود تیم ملی ایران در جام جهانی برای همگان مشخص شده است. البته لازم به ذکر است که من خودم را نمی شناسم و نخواهم شناخت، جز یک سرباز وطن دوست و دوست در کنار تک تک افرادی که با عشق و دلسوزی و اکراه این کار را انجام داده اند و هرگز برای همیشه جز با احساس افتخار و سربلندی، به عنوان هدیه ای از جانب خداوند، هیچ چیزی را به یاد خود نمی برم و سهمی از این افتخار ملی نخواهم داشت.

وظیفه خود می دانم از همه اقوام حاضر در اردوهای یک روزه تیم ملی که کمکم کردند طلب بخشش و بخشش کنم. در پایان از خداوند متعال سربلندی و موفقیت تیم ملی در ادامه رقابت های مقدماتی و جام جهانی 2022 قطر را خواستارم.

و باز هم خدا را شکر که این خداحافظی بود در شرایطی که حداقل حال تیم ملی ما خوب است و امید به روزهای درخشان و سربلند خلقت برای همه فوتبالدوستان ممکن است. برخلاف چند ماه پیش که فوتبال ملی در یک مکان تاریک در لبه پرتگاه قرار داشت.

برای زندگی با این امیدها و آرزوها…

ارادتمند شما؛ مجتبی هورشیدی

4 مارس 1400

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید