بسیج مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785968

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: بسیج برای جمهوری اسلامی ایران افتخار است همانطور که بسیج افتخار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با مرصادنیوز با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در انقلاب به حدی است که نمی توان آن را در مصاحبه بیان کرد.

وی افزود: بسیج و بسیج در همه عرصه ها از جمله جنگ، جهاد سازندگی، مبارزه با تروریسم، رسیدگی به محرومان، تاج نشینی، کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و شناسایی تروریست ها فعالیت های مثمر ثمری داشته اند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: همچنین می توان به فعالیت های بسیج در تمامی نهادها، مراکز و مساجد با محوریت فرهنگی، درمانی، فقرزدایی، مسائل آموزشی و علمی، اشتغال زایی، کارآفرینی و سازندگی اشاره کرد.

وی گفت: بسیج صف شریفی است که به فرمان امام راحیل تشکیل شد، در واقع زمانی که امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج 20 میلیونی صحبت کردند هنوز جمعیت ایران به 40 میلیون نفر نرسیده است.

این کارشناس سیاسی گفت: وجود بسیج موجب آرامش ملت ایران و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی و ناامیدی آنان از انجام توطئه ها شد.

گدیری ابیانه خاطرنشان کرد: بسیج مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است همانطور که بسیج هم افتخار است.

وی افزود: بادجی ها نه تنها در دوره های مختلف با فعالیت های خود به کشور کمک کردند، بلکه با فعالیت های خود در این حوزه رشد و توسعه یافتند، در حالی که بدون این فعالیت ها این امر امکان پذیر نیست.

قدیری ابیانه اذعان داشت: در واقع بسیجیان هم رشد می کنند و هم با فعالیت های خود پشتیبان نظام و مردم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید