همه شهدا مایه افتخار ایران و ایرانی هستند

ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794651

رئیس جمهور گفت: هرکسی که حاضر است جان خود را برای وطن، مردم و امنیت جامعه فدا کند، برای ملت ایران عزیز و قابل احترام است، لذا شهدا مایه مباهات ایران و ایرانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، رئیس جمهور جمعه شب در ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و در شب سال نو با حضور در منزل شهید وارطان ​​آقاهانیان، این روزها به خانواده این شهید و تمامی پیروان این شهید بزرگوار. حضرت مسيح سلام كرد و فرمود: حقيقت دين مسيح با حقيقت دين مبين اسلام هيچ تفاوتي ندارد و قرآن صفات عالي را براي حضرت مريم و عيسي (ع) ذكر كرده است و اميدوارم. که خداوند متعال از آنچه آموخته است به همه مسیحیان موفقیت عطا خواهد کرد. از عیسی (ع) پیروی کنید.

وی افزود: هرکسی که حاضر است جان خود را برای وطن، مردم و امنیت جامعه فدا کند برای ملت ایران عزیز و قابل احترام است، لذا شهدا مایه مباهات ایران و ایرانی هستند.

رئیس جمهور گفت: پیام شهدا به حریصان این کشور این است که مردم ایران همیشه حاضرند با ایثار و از خود گذشتگی از میهن خود دفاع کنند، اگر کسی به این سرزمین حمله کرد و رهبری کرد و به این ترتیب بین مسلمان تفاوت وجود دارد. هموطنان «نه مسیحی و نه زرتشتی، ایران برای ایرانیان از هر چیز دیگری ارزشمندتر است و این مردم حاضرند جان خود را فدای ایران کنند.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: بله حق شهدا بر گردن همه ماست و امنیت و استقلال امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم و نباید لحظه ای از دفاع و دفاع از دستاوردهای شهدا غفلت کنیم.

وی افزود: شهدا همانگونه که در آخرت زنده می مانند، یاد و نامه آنها در این دنیا نیز زنده بماند.

شهید وارطان ​​آقاهانیان در سال 1364 در سن 20 سالگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید