حاج قاسم مایه افتخار جبهه مقاومت و مسلمانان جهان است

ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795840

اسماعیلی با بیان اینکه حاج قاسم مایه افتخار جبهه مقاومت و مسلمانان جهان است، گفت: حاج قاسم حرکت مقاومتی را آغاز کرد که باعث عزت کشور و جهان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: نهضت مقاومت با حضور سردار سلیمانی حرکت، پویایی و نشاط بهتری پیدا کرده و نوعی انسجام در جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

وی افزود: با آمدن داعش مقاومت و وحدت بیشتر شده و به نوعی می خواستید مقاومت جریان هم افزایی داشته باشد تا جلوی پیشرفت گروه های تروریستی را بگیرد و تمام تلاش های مقاومت جرقه جریانی را که من دنبالش بودم در غرب زد. “

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور سردار سلیمانی در منطقه و جریان مقاومت باعث شده تا گروه های تروریستی نتوانند به اهداف خود دست یابند که در این میان نقش موثر سردار سلیمانی بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

اسماعیلی با اشاره به معنویت، اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم گفت: اینها از ویژگی های سردار دلا بود که با این مولفه ها موفق به تبعیت از مقام معظم رهبری شدند.

وی گفت: حاج قاسم حرکتی را راه اندازی کرد که عزت مردم کشور و جهان را به چالش کشید و امروز مردم بسیاری از کشورهای جهان از سردار سلیمانی به عنوان محبوب ترین چهره یاد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید