حاج قاسم مایه دلگرمی در جبهه و سنگر بود/ شهادت سردار برای مدافعان حرم باورنکردنی بود.

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794877

عرفان عبداللهی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرشار از انرژی و دلگرمی بود، گفت: در مدتی که به عنوان کوهی مستحکم، سخت و محکم در جبهه های جنگ حضور داشت، آرامش خاصی را به ارمغان آورد و آن آرامش را به سایر نیروها منتقل کرد. “انجام دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عرفان عبداللهی از رزمندگان مدافع حرم شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصرترک در شیروان گفت: در زمان مقابله با داعش در سوریه فضای خاصی حاکم بود، همه نیروهای نظامی و غیرنظامی به سوریه رفتند و از حرم دفاع کردند. علیه داعش

وی ادامه داد: این آرزوی اعزام رزمنده به گونه ای بود که گویی برای شهادت با هم رقابت می کنند و با اینکه می دانستند به جایی می روند که شاید بازگشتی نداشته باشد، این سفر را آغاز کردند و چشم خود را از همه امور دنیوی بستند. “

رزمنده مدافع حرم افزود: چندین ماه در شهرهای دمشق، لاذقیه و حلب حضور داشتم و در این مدت چندین بار با سردار سلیمانی دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرشار از انرژی و دلگرمی است، خاطرنشان کرد: وی ضمن حضور در جبهه های نبرد به عنوان کوهی مستحکم، سخت و محکم، آرامش خاصی و این آرامش را برای سایر نیروها به ارمغان آورد.

این همرزم سردار سلیمانی یادآور شد: شهادت سردار برای همه مدافعان حرم بسیار دردناک بود، باور شهادت او سخت بود.

وی با بیان اینکه حیف است مردان خدا در رختخواب بمیرند، گفت: در تشییع جنازه او شرکت کردم و حضور جمعیت غیر قابل وصف و باورنکردنی بود.

رزمنده مدافع حرم گفت: اکنون به دلیل شرایط جسمانی از کار فاصله گرفته و با دوستان قدیمی یک گروه جهادی برای کمک به مردم شهر که در ضایعات هستند تشکیل داده ام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید