آیت الله فاطمی نیا مدیر املاک و مایه دلگرمی مومنان بود


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839203

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت: آیت الله فاطمی نیا راهنمای مال و مایه دلگرمی امیدها و مومنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباکر کلیباف در پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

اگر دنیا بمیرد، تا قیامت چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

خبر درگذشت عالم ربانی، عارف واصل، مورخ، کتاب شناس و نویسنده چیره دست، مدرس اخلاق و نظر آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را دریافت کردم و بسیار متاثر و اندوهگین شدم.

حضرت آیت الله فاطمی نیا از شاگردان برجسته حضرت آیت الله العظمی بهجت و علامه طباطبایی در طول سالیان متمادی از عمر شریف خود و به برکت تعلیم مبانی صحیح و صحیح به ترویج معارف نادرست اسلام پرداختند. شناخت دقیق منابع دینی با تعبیر صحیف سجادیه و نهج البلاغه و عبادت جامعه کبیره خدمات درخشانی ارائه کرد و فضایل ارزنده ای از خود به جای گذاشت.

وی همچنین با دفاع روشن و آموزنده از آرمان های انقلاب اسلامی، مکتب امام اعظم و مقام معظم رهبری، پیشوای ملکی و مایه دلگرمی و امید مومنان در برهه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بود. انقلاب

این حادثه برای حوزه های علمیه، روحانیت محترم، جامعه دینی تهران و همه طلاب و نمازگزاران به ویژه جوانان، ضایعه هولناکی خواهد بود. این ضایعه بزرگ را به حضرتعالی (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه صبر و اجر مسالت دارم. برای بازماندگان و مرحوم سعید علو.

دیدگاهتان را بنویسید