آیت الله فاطمی نیا پس از بهبودی از بخش مراقبت های ویژه ترخیص شد


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817625

فرزند آیت الله فاطمی نیا گفت: بحمدالله با بهبودی این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی ایشان، امروز پنجشنبه 4 فروردین ماه از بخش مراقبت های ویژه و تحت نظر پزشکان بخش عمومی ترخیص شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام دکتر سید حسین فاطمی‌نیا از فرزندان آیت‌الله فاطمی‌نیا، استاد اخلاق در گفت‌وگویی گفت: بخش و تحت نظر عموم پزشکان.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از پدرش در بیمارستان عیادت کرد، گفت: از کادر پزشکی مجرب بیمارستان که در این مدت زحمات زیادی می کشند نیز قدردانی می کنم.

فاطمی نیا افزود: همچنین از مردم عزیز کشور که در این مدت برای پدرشان دعا کردند تشکر می کنم و انشاالله به زودی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص می شوند.

وی با گلایه از افرادی که خبر این استاد اخلاق را در فضای مجازی منتشر کردند، گفت: از مردم می خواهم اخبار مستند احوال استاد را از رسانه های معتبر و همچنین صفحه رسمی ایشان در فضای مجازی فاطمی نیا دنبال کنند.

به گزارش فارس، پروفسور فاطمی نیا در روزهای اخیر به دلیل شدت بیماری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده است.

استاد سید عبدالله فاطمی نیا، متولد 1325 تبریز، مبلغ، استاد اخلاق، کارشناس تاریخ اسلام و کتاب شناس و از چهره های شناخته شده مردمی با سخنرانی در منبرها و برنامه های رادیویی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید