رعایت حقوق زنان در نظام اسلامی همواره مهمترین موضوع کشور بوده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار مدیر و کارکنان اوقاف استان به مناسبت هفته وقف گفت: سیره امام حسن عسکری (علیه السلام) درس های فراوانی دارد. برای جامعه اسلامی و شیعیان، شب زنده داری و توجه به نماز شب و اهمیت ظهور حضرت مهدی (عج) از مهم ترین درس ها و افرادی است که به برکت اهل بیت بر سر سفره هستند. بیت (ع) باید از سیره امام حسن عسکری (ع) بهره مند شود.

دری نجف آبادی بیان کرد: با ابلاغ سیاست های برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری فصل جدیدی از دوران تحول آغاز شده است و کمک ها نیز نقش ویژه ای در تحقق سیاست های برنامه هفتم و تحقق عدالت در همه ابعاد دارد.

وی ادامه داد: مسئولیت پذیری در قبال مشکلات و دغدغه های مردم، ایفای نقش در مسئولیت های اجتماعی بسیار مورد توجه اوقاف است و اوقاف حافظ مردم و نظام اسلامی است و باید همواره در مسیر مقدسی که طی می کند، استوار و با قدرت حرکت کند. “

امام جمعه اراک گفت: باید از امکانات گسترده اوقاف برای رفع مشکلات و خدمت به مردم استفاده کرد، زیرا اوقاف مانند شیر بزرگواری است که اگر به درستی مدیریت شود، قطعا برکات زیادی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشاورزی به روش سنتی دیگر جوابگوی نیاز کشور نیست و اصلاح اقدامات نادرست در حوزه کشاورزی و آبرسانی ضرورت مهمی است چرا که هزینه تولید برخی محصولات غذایی باعث شده است. سر به فلک کشیده و اوقاف با تدوین برنامه ای 5 ساله می تواند در این راستا نقش آفرینی کند.

وی یادآور شد: بهره وری بالای آب به ویژه در حوزه کشاورزی یکی از نیازهای اصلی امروز است و مصرف 100 میلیارد متر مکعب آب که 90 میلیارد آن در بخش کشاورزی است، نیازمند افزایش راندمان و افزایش بهره وری است. بهره وری.

دری نجف آبادی گفت: دلسوزی برای منافع و مصالح ملی باید محور همه دستگاه ها و مسئولان باشد و راه خودکفایی در بسیاری از بخش ها با شجاعت، دلسوزی و جدیت هموار خواهد شد.

امام جمعه اراک گفت: همه باید به استفاده از ظرفیت و فرصت ها در گام دوم انقلاب توجه داشته باشند و آینده نگری در تصمیم گیری ها و اقدامات یک ضرورت مهم است و علاوه بر تقویت نگاه استانی و ملی در اقدامات، کمک ها باید نگاه منطقه ای و بین المللی در تصمیم گیری ها داشته باشد.

وی افزود: تقویت مشارکت عمومی مردم در نقاط مختلف کشور برای قطع وابستگی به بیگانگان و افزایش بهره وری باید مورد توجه همه نهادها قرار گیرد و اوقاف باید در این زمینه حرف اول را بزند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: جوانان غیور ایران اسلامی باید روحیه جهادی را در مسیر پیشرفت کشور و فتح قله های بلند به کار گیرند و قطع وابستگی کشور در بخش های مختلف باید راهگشا باشد. اولویت اول جوانان

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه متأسفانه در حوادث اخیر عده ای از جوانان دستمایه بیگانگان و عناصر معاند شده اند و همگان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند، ادامه داد: دشمن به دنبال اغتشاشات خیابانی و زیر سوال بردن امنیت است. کشور به بهانه های مختلف و برای رسیدن به اهداف از ترفندهای شیطانی استفاده می کند.

امام جمعه اراک گفت: مردم، علما و نخبگان ایران از آرمان های انقلاب اسلامی باغوت حمایت و پشتیبانی می کنند و اجازه رقص و سو استفاده از عناصر بیگانه را به انگلیسی ها نخواهند داد.

وی بیان کرد: رعایت حقوق زنان و حفظ حرمت زن در نظام اسلامی همواره مهمترین موضوع در کشور بوده است و مسئولان به حقوق زنان و دخترانی که فرزندان این کشور هستند احترام گذاشته و به هیچکس اجازه نخواهند داد که این حقوق را داشته باشد. باید نقض شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راهپیمایی باشکوه مردم ایران در دو نوبت نشان از بقای آرمان ها و ارزش های اسلامی در بین مردم دارد و مردم ایران همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده اند. قدرت و حضور باشکوه آنها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید