سفیر ایران در سازمان ملل: دولت همواره حداکثر تلاش خود را برای رعایت حقوق بشر و بهبود زندگی مردم انجام داده است. در این راستا نسبت به احیای قوانین و مقررات لازم اقدام نمایید

سفیر ایران در سازمان ملل: دولت همواره حداکثر تلاش خود را برای رعایت حقوق بشر و بهبود زندگی مردم انجام داده است.  در این راستا نسبت به احیای قوانین و مقررات لازم اقدام نمایید

روز جدید امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: دولت ایران همواره تمام تلاش خود را برای رعایت حقوق بشر به کار بسته و به تلاش خود ادامه می دهد تا مردم ایران از شرایط زندگی بهتری برخوردار شوند که شایسته آن است. در این راستا نسبت به احیای قوانین و مقررات لازم اقدام نمایید.

امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، با بیان اینکه طبق تاریخ، آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده، از آن به عنوان ابزار سوء استفاده کرده و به ریاکاری آشکار متوسل شده است، گفت:

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک روز چهارشنبه در نشستی خبری تاکید کرد: دولت ایران به دنبال حل مشکلات داخلی خود و حق آزادی است. بیان و اجتماع مسالمت آمیز در قانون اساسی ایران پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت ایرنا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل درباره نشست غیررسمی (فرمول آریا) با موضوع وقایع ایران به رهبری واشنگتن، گفت: آمریکا دست به کارزار عملیات روانی، فریبکاری و ریاکاری آشکار زده است. برگزاری نشست غیررسمی ضد ایرانی

طعنه حقوق بشر آمریکایی و بزرگترین آسیب به ایرانیان از تحریم های ظالمانه

وی افزود: آمریکا مدعی است که این نشست را برای حفظ حقوق بشر ایران برگزار می کند، اما طنز ماجرا اینجاست که ایرانی ها در یک جنگ واقعی که در آن از ابزار نظامی استفاده می شود، بدترین آسیب را از تحریم های وحشیانه آمریکا در چند دهه اخیر متحمل شده اند. و پزشکی

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمریکا به طور معمول از یک مفهوم ارزشمند، حقوق بشر سوء استفاده می کند و برای پیشبرد برنامه سیاسی خود، پلاتفرم سازمان ملل و منابع آن را دستکاری می کند.

ایروانی افزود: در واقع تاریخ خود گواه روشنی است بر اینکه آمریکا هرگز دغدغه حقوق بشر در ایران و جاهای دیگر را نداشته است. موضوع نشست امروز مداخله آشکار در امور داخلی یک کشور مستقل است و نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی از زمان ایجاد نظم حقوقی بین المللی تلقی می شود.

دستکاری سیستم سازمان ملل توسط دولت های خاص قابل قبول نیست

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: ایران سیاسی شدن حقوق بشر را رد می کند و دستکاری نظام سازمان ملل توسط دولت های خاص را قابل قبول نمی داند و آن را اقدامی خطرناک می داند که همواره در آن هشدار داده شده است.

ایرانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره به حقوق بشر پایبند بوده و این تعهد در جهت ارتقا و حمایت از حقوق بشر ادامه خواهد داشت. ما مصمم هستیم که به تلاش خود برای رسیدن به این اهداف خوب ادامه دهیم.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: حق آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز در قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده است و مردم ایران برای برخورداری از این حقوق مورد حمایت دولت هستند.

همه چيز ایرانیانی که نگران تمامیت ارضی ایران هستند با خشونت، تخریب و بی ثباتی مخالفند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: همه ایرانیان در داخل و خارج از ایران که نگران تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و حاکمیت ملی هستند، مخالف خشونت، تخریب، هرج و مرج و بی ثباتی هستند.

وی افزود: دولت ایران همواره تمام تلاش خود را برای رعایت حقوق بشر به کار بسته است و به تلاش خود ادامه می دهد تا مردم ایران از شرایط زندگی بهتری برخوردار شوند و در این راستا قوانین و مقرراتی را که باید اتخاذ شود بازگرداند. عمل.

سفیر ایران در سازمان ملل گفت: پلیس ایران توانایی مدیریت هرگونه اغتشاش و حفظ آرامش در کشور را دارد. در عین حال حفظ جان و کرامت انسان ها راهنمای تصمیم گیری های ماست و بنابراین نباید خویشتن داری از سوی نیروهای پلیس را نشانه ضعف آنان تلقی کرد.

ما مشکلات حقوق بشری خود را با کشورهایی که برای احساس رضایت پشت ما هستند مقایسه نمی کنیم

ایروانی تصریح کرد: ما مشکلات حقوق بشری خود را با کشورهایی که پشت سرمان هستند مقایسه نمی کنیم تا احساس رضایت کنیم، بلکه به اهداف بالاتری مانند برتری دین، اخلاق و عدالت بر جامعه می نگریم و مصمم هستیم که در این مسیر ادامه دهیم.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل همچنین تاکید کرد: دولت ایران در تلاش است تا با استفاده از نخبگان، دانشگاهیان و توانمندی ها و منابع علمی، راه حلی بی نقص برای حل مشکلات بیابد و جامعه جهانی باید به اصول حاکمیت ملی پایبند باشد. و عدم مداخله در کارها به امور داخلی دولت ها احترام بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید