رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر اغتشاشات، بصیرت مردم است


ساعت: 11:19
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920706

پیروی منش گفت: دشمنان در 18 دی 87 با ایجاد قیام در ایران سعی کردند پایه های انقلاب اسلامی را در ایران متزلزل کنند، اما مردم ایران با حضور پرشور صحنه و بصیرت خود در روز عاشورا همواره مشت بر چهره استکبار کوبیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پیروی منش جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک سالگرد حماسه 18 دی ماه به مردم ایران با اشاره به اهداف فتنه 88 اظهار داشت: بیشترین هدف مهم حوادث دوران فتنه پس از انتخابات 88، تفرقه انداختن ملت بود. اما نتوانستند.

وی افزود: دشمنان در 18 دی 87 با ایجاد قیام در ایران سعی کردند پایه های انقلاب اسلامی ایران را متزلزل کنند، اما مردم ایران با حضور پرشور و بصیرت خود در روز عاشورا همواره مشت بر صورت استکبار کوبیدند. نه اینکه بنشینید و منتظر دولت های دروغین و کرم خورده باشید که مردم غیور و شهیدپرور ایران را تهدید کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد نیز گفت: در مقابل تهدید دشمن ساکت نیستیم و با پیروی از اقتدار و اتکا به درایت ملت قهرمان خود، صورت مردم را می ساییم. دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران به خاک سپرده شدند.» دشمنان بدانند که ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشته و رهبر خود را رها نخواهد کرد.

پوروی منش درباره چگونگی جلوگیری از تکرار اغتشاشاتی مانند اغتشاش 88، اظهار کرد: اغتشاش بزرگ دی ماه 88 طوفانی بود که عده ای تصور می کردند می توانند کشور ایران را به بهانه تقلب در انتخابات نابود کنند، دشمنان داخلی و خارجی. برای این کار خیلی برنامه ریزی کردند، شاید در داخل کشور لطمات زیادی به بدنه نظام و انقلاب اسلامی وارد کردند ناآرامی، نقطه درخشان آن در 18 آذر 1387 اتفاق افتاد و نقطه شروع یک حرکت بزرگ و یک حرکت بزرگ شد. هدف بزرگ در انتهای این راه و آن اطاعت محض از فرامین امام خامنه ای عزیز بود.

وی بیان کرد: البته اغتشاشاتی که در سال 2008 در ایران رخ داد، نه در ایران، بلکه در کل جهان ثبت شد و به جهانیان نشان داد که رمز شکست و جلوگیری از این گونه شورش ها، داشتن بصیرت و ولایتمداری است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد ادامه داد: ایران اسلامی مفتخر است که تحت فرمان ائمه اطهار انقلاب اسلامی قرار دارد و مردم بصیر ایران بدانند که نوری درخشانتر از چراغ ولایت نیست. برای خلاص شدن از شر توطئه های دشمنان و این رمز موفقیت در جلوگیری از وقوع دوباره شورش است. چیزهایی وجود دارد که در هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به نقش بصیرت مردم در اطفاء آتش فتنه 88 گفت: بی شک شخصیت امام خامنه ای عزیز دست نیافتنی است و جایگاه والای انسانی ایشان بعد از امام خمینی (ره) جایگاهی فراتر از تصور ماست. ما با شخصیت عظیم فاصله داریم و باید گفت هنوز بسیاری از ابعاد شخصیت انسانی او در کشور ما و حتی جهان ناشناخته است.

پوروی منش همچنین افزود: اما پس از این سخنان تاریخی امام خامنه ای در نماز جمعه، مردم فهیم ایران اسلامی دریافتند که باید نسبت به توطئه های داخلی و خارجی و همچنین مردم و خواصی که در این امر طرد شدند، آگاهی کامل داشته باشند. خروج از صحنه در دی ماه به گونه ای که به دشمنان بفهماند مکتب سیاسی امام خمینی (ره) هرگز کهنه نمی شود و در مکتب سیاسی امام راحل معنویت از سیاست جدا نیست و عامل مهمی در تسلیم ناپذیری است. ملت ایران و ایستادگی در راه پرافتخار آن نشات گرفته از فلسفه سیاسی و مکتب سیاسی امام خمینی (ره) بود که با حضور میلیونی خود چکمه های دشمن را از پای خود بیرون کشیدند و نقشه های آنان را خنثی کردند و این پایان کار بود. واقعه فتنه 88

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید