تشکیل حکومت اسلامی اجر الهی برای قیام امام خمینی (ره) و حمایت ملت بود.


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843650

علی نجفی گفت: امام نهضت خود را قیام برای خدا خواندند و خداوند این قیام را برکت داد و دل مردم را با ائمه به حدی رساند که ملتی در مقابل ابرقدرت‌هایی که نمی‌خواستند انقلاب به پایان برسد، ایستاد و دوران‌هایی مانند 15 هورد به وجود آورد. در مقابل خواست دشمنان ایستاد و موفق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: برای این امام عزیز غصه نخوردند.

وی افزود: البته خدا را شاکریم که فردای آن روز مجلس خبرگان رهبری یک قدم تاریخی برداشت که حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را به عنوان ولی فقیه و وارث حق امام راحل انتخاب کردند و به همین دلیل مردم خوشحال هستند. “

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطرنشان کند: «مردم به تاریخ نگاه می کنند و همین را می بینند. جایی که از یک سو مردم از شهادت امام حسن عسگری گلایه و نگرانی دارند اما فردای آن روز آغاز امام و رهبری حضرت ولی عصر(عج) بود و مردم از آن خوشحال شدند و دقیقا نشان می دهد. تکرار تاریخ .

این مسئول افزود: به همین مناسبت نیز همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی در سراسر کشور برای گرامیداشت یاد و خاطره مسافر عزیز و البته اعزام کاروان های اعزامی به حرم آن حضرت برای تجدید میثاق با آرمان ها برگزار می شود. شهدای گرامی و همچنین تجدید بیعت با وارث امام راحل و شرکت در سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تنها با ادامه راهی که بنیانگذار آن پایه گذاری کرده و به بهترین نحو ممکن توسط جانشین صالحش ادامه داده می شود و این در شرایطی است که ابتدا باید درک صحیح را درک کرد. از این آرمان ها محقق می شود و پس از آن بتوانیم به وعده خود مبنی بر اطاعت از این دستورات عمل کنیم.

نجفی تشکیل حکومت اسلامی را بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی (ره) با حمایت مردم ایران دانست و گفت: امام نهضت خود را قیام برای خدا خواندند و خداوند بر این قیام و قلوب مردم با امامت رحمت کند. تا آنجا که در مقابل ابرقدرت هایی که نمی خواستند انقلاب پایان یابد، به تنهایی ایستاد و با خلق حماسه هایی مانند 15 خرداد در مقابل خواست دشمنان ایستاد و موفق شد.

وی افزود: پس از آن بیش از 40 سال است که مستکبران جهان که از ظلم ستم این انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نیامده اند، به خود زحمت نداده اند که آن را کم کنند و جلوی آن را بگیرند، بلکه ملت ایران را به نتیجه رسانده است. در رساندن پرچم انقلاب به صاحب حق آن حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل حکومت جهانی خدا ثابت قدم ماند و مانند اوایل نهضت تمام توطئه های دشمنان را قربانی کرد. شهدای گرانقدری چون حاج قاسم سلیمانی از جان و مال خود گذشتند و در آب نقش آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناج خاطرنشان کرد: امروز یکی از سخت ترین مقاطع تاریخی آخرالزمان را پشت سر می گذاریم و قبل از ظهور منجی باید همه مسئولان، نخبگان و ملت با وحدت رویه پشت سر مقتدی و مقام معظم رهبری متحد شوند. و با اتکال به خدا و پیروی از فرامین ائمه اطهار انقلاب اسلامی، همه سختی ها را پشت سر بگذاریم تا در نهایت به گام های بعدی که برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی با مردمان آزادی خواه در سراسر جهان ترسیم شده است، پی ببریم. گام های خداوند متعال پر از عدالت و انصاف.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن با تحقق آرمان ها با کمک بدخواهان خارجی و داخلی ملت ایران در صدد ایجاد فضای مسموم و ناامید کننده برای آینده کشور، خدشه دار کردن هویت انقلاب، مخدوش ساختن آن است. آینده و مردم را پشیمان کنیم راه با تمام تلاشمان باید تبیین کنیم و در عرصه جهاد در بین اقشار مختلف مردم امید ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: ما در خرمشهر شهرهای راهبردی مختلفی در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داریم و از خداوند می خواهیم در انجام وظایفمان یعنی خدمت به این مردم و نظام مقدس توفیق دهد. جمهوری اسلامی.» و خنثی کردن بچه دشمن کمک کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید