امام (ره) مدافع مظلوم بود/ قیام امام خمینی(ره) موجب انسجام و استحکام کشور شد


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843303

ابرمرد تاریخ انقلاب به روایت ائمه جمعه اهل سنت کرمان;

مولوی یونس چاهانی با بیان اینکه قیام امام خمینی (ره) موجب استحکام و انسجام کشور شده است، گفت: قیام ایشان قاره آسیا را به دنیا و کشورهایی مانند لبنان، سوریه، فلسطین و غیره به ارمغان آورده است. الگوهای بسیار خوبی برای امام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; در آستانه رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هستیم. با گذشت سی و سه سال از رحلت ایشان، اما اقشار مختلف مردم در هر سن و سالی از معمار کبیر انقلاب و قیام ایشان یاد می کنند و همواره در جهت تحقق آرمان های امام راحل برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با تاکید بر ایمان، تقوا و شجاعت امام خمینی (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب در راه پیروزی انقلاب سختی‌های بسیاری را متحمل شد و هر چه مردم از ایشان دورتر می‌شدند، محبوبیت آن مرحوم بیشتر می‌شد. قرارگاه امام شد.

امام جمعه اهل سنت اهل نگین در صحرای فهرج ادامه داد: امام خمینی (ره) با نصرت الهی و ایمان و امنیت راه خود را در پیش گرفت و موفق شد; آنها حزبی نبودند و همه را زیر چتر خود داشتند. امام با علما و بزرگان اهل سنت ارتباط تنگاتنگی داشت و هیچ تبعیضی قائل نبودند.

امام راحیل؛ امام و مدافع مظلوم بود

وی گفت: امام راحیل با وجود ساده زیستی، شجاع بود و مصداق آیه اشداء علی الکفر رحمه الله بود; او نسبت به مردم ایران بسیار مهربان بود، اما با کفار و دور از راه دین و ایمان سختگیر بود.

مولوی شاهیکی با بیان اینکه زبان ما توانایی توصیف ابعاد شخصیت امام راحل را ندارد، گفت: صحبت از قهرمانی نیست که انقلاب را در جهان به وجود آورد.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) امام و مدافع مظلومین است، گفت: ایشان بر مسئله فلسطین تاکید داشتند و امروز مقام معظم رهبری نیز راه و روش امام خمینی (ره) را دنبال می کنند. ) می دهند.

قیام امام خمینی (ره) انسجام و استحکام کشور را برانگیخت

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در ایران و شخصیت بزرگی است که دنیا و حتی دشمنان بر عظمت ایشان شهادت می دهند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه افزود: معمار کبیر انقلاب با قیام خود علیه استکبار جهانی به دشمنان نشان داد که اگر تلاش، اراده و استقامت در وجود هر انسانی آزاد باشد، انسان می تواند. غلبه بر مشکلات و دفع خطرات و حملات فرهنگی، نظامی و سیاسی دشمنان.

وی گفت: امروز قیام امام راحل در بسیاری از کشورهای استعمارزده و تحت ستم الگو قرار گرفته و ملت آنها به آزادی و سعادت رسیده است.

مولوی چاهانی با تاکید بر اینکه امروز نام امام راحل با قیام عجین شده است، گفت: دشمنانی که سال ها برای حمله به کشورهای اسلامی و تهاجم فرهنگی به این کشورها با قوت ایمان معنوی و همکاری و کمک امام راحل برنامه ریزی کرده اند، نقشه های دشمن را می کشند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه با بیان اینکه قیام امام خمینی (ره) موجب استحکام و انسجام کشور شده است، تصریح کرد: به اصطلاح از امام راحل بسیار مثال های خوب گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت ملت ایران این است که ملت ما از هر قشری و مذاهب باید به این انقلاب و قیام احترام بگذارند و نهضت امام راحل را ادامه دهند. زیرا دشمنان ایران برای برهم زدن اتحاد و انسجام ملت ها برای ما شمشیر کشیده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید