نباید اجازه دهیم افکار جوانان ما تحت تأثیر تیرهای زهرآگین دشمنان سایبری قرار گیرد.


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914903

جانشین وزیر دفاع گفت: امروز محورهای جنگ مشترک ذهن و اندیشه جوانان ماست که دشمن در فضای مجازی آن را نشانه گرفته و به دنبال فتح آن است. بنابراین باید خود را تجهیز کنیم و برای نبرد در این میدان آماده شویم و اجازه ندهیم افکار جوانان ما تحت تأثیر تیرهای زهرآگین دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید مهدی فرهی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیز بر بهره مندی نسل جوان از فرهنگ و تفکر بسیجی تاکید کرد و اظهار داشت: بسیجی واقعی تابع ولایت و امام زمان خود است و این راه نور را ادامه می دهد. تا خط قرمز شهادت همانطور که یاران امام حسین (ع) تا آخرین نفس از جبهه حق در مقابل جبهه نفاق دفاع کردند.

سردار فرهی با تاکید بر اینکه بسیجی باید به سلاح تقوا و تقوا مجهز شود افزود: انسان در سایه تقوا و حمایت خداوند قرار دارد و هر که مورد حمایت خداوند قرار گیرد قطعا پیروزی او را همراهی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه علم، آگاهی و بصیرت در پرتو رعایت دستورات الهی و تقوا به دست می آید، تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن کریم هر که تقوا پیشه کند خداوند به او قدرت تشخیص و تشخیص حق از باطل را می دهد. ; پس ریشه بصیرت در تقوا نهفته است.

سردار فرهی به تأثیر ایمان در تشخیص جبهه حق از باطل اشاره کرد و گفت: مؤمن در محیط دوقطبی غبارآلود و مواجهه با آشوب می تواند حق را از باطل تشخیص دهد و به یاری خداوند راه راست را انتخاب کند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی راهبردی برای مقابله با جنگ شناختی و همه جانبه ای است که دشمنان علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند، گفت: تفکر بسیجی در واقع ریشه در نهضت عاشورا دارد و این فرهنگ عاشورا است که آموزش می دهد. ما رعیت خالص ولایت باشیم و از این طریق از همه ارتباطات خود دوری کنیم.

معاون وزیر دفاع با اشاره به اینکه تمام زمین کربلاست و همه روزها عاشورا است، گفت: میدان حق از باطل همیشه وجود داشته و ادامه دارد و انسان باید همیشه در این میدان و یاور امام زمان (عج) جای خود را پیدا کند. (ع) و اما وقت آن است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج واقعی امروز باید زمان خود را بشناسد و در میانه میدان و در کنار امام خود باشد و با یزیدیان زمان روبرو شود.

سردار فرهی با اشاره به اینکه شکل و ماهیت جنگ ترکیبی با جنگ نظامی متفاوت است، افزود: امروز خاکریزهای جنگ ترکیبی ذهن و اندیشه جوانان ماست که دشمن در فضای مجازی هدف قرار داده و به دنبال فتح آن است. بنابراین باید خود را تجهیز کنیم و برای نبرد در این میدان آماده شویم و اجازه ندهیم افکار جوانان ما تحت تأثیر تیرهای زهرآگین دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.

معاون وزیر دفاع تصریح کرد: امروز جبهه استکبار با آموزه های پست مدرنیسم جنگ فوق مدرن را در همه ابعاد علیه ما به راه انداخته است.

سردار فرهی تفکر و روحیه بسیجی را برخاسته از نهضت عاشورا خواند و گفت: استفاده از مکتب شهادت و پیروی از مولفه های نهضت عاشورا می تواند ما را در نبرد با گزاره های مکتب استکباری پست مدرنیسم به پیروزی برساند.

وی در پایان با بیان اینکه شما بسیجیان باید پیشگامان صنعت دفاعی کشور باشید، یادآور شد: بسیج باید پویا، در مسیر درست تلاش کند و از گام برداشتن در راه رسیدن به اهداف بزرگ نهراسد. زیرا مقام و اخلاص و در یک کلام بسیجی بودن رمز موفقیت شهدای بزرگواری چون فخری زاده، احمدی روشن، علی محمدی و… است.

دیدگاهتان را بنویسید