فرمانده کل سپاه: وقتی از کشور دفاع می کنیم برای همه دفاع می کنیم، حتی کسانی که به خاطر فریب و اغوای دشمن ما را دوست ندارند.

فرمانده کل سپاه: وقتی از کشور دفاع می کنیم برای همه دفاع می کنیم، حتی کسانی که به خاطر فریب و اغوای دشمن ما را دوست ندارند.

روز جدید سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به آن معدود جوانان عزیز کشورمان که متأسفانه مورد تعقیب دشمن قرار گرفتند و عملیات روانی دشمن روی آنها مؤثر بود می گوییم به پشت سر نگاه کنید. شما، وقتی به خیابان می آیند تا ببینند ادامه ترافیک در مسیر شما کجاست. شما فرزندان این مملکت هستید و وقتی ما از کشور دفاع می کنیم برای همه دفاع می کنیم، حتی کسانی که به خاطر فریب و اغوای دشمن ما را دوست ندارند، اما آنها را دوست داریم.

سردار سلامی گفت: امروز آمریکا پیر، فرسوده، درمانده و شکست خورده است و برای جبران این ناکامی ها همه شیاطین و اشرار جهان جنگ سیاسی و رسانه ای به راه انداخته اند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه 19 مهرماه) در چهارمین مراسم بزرگداشت و نامگذاری که به همت مرکز اسناد و مطالعات دفاع مقدس برگزار شد، با طرح این سوال که آیا تصویر، آمریکا امروز در منطقه دارد آیا با 30 سال پیش قابل مقایسه است؟ وی گفت: آمریکای امروز پیر و فرسوده و درمانده است و ما آن را می بینیم.

وی افزود: من به چشم خود می بینم و می گویم که آمریکا شکست خورده است و اکنون برای جبران این شکست ها همه شیاطین و افراد شرور دنیا جنگ سیاسی و رسانه ای به راه انداخته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شما نشانه های این حمله دشمن را برای جبران این شکست های سنگین مشاهده می کنید. آنها می خواهند به نام اسلام از وجود یک جغرافیای مستقل با حاکمیت، قدرت و منطق بصیر جلوگیری کنند.

سلامی ادامه داد: آمریکایی ها نفوذ منطقه ای ما را مانع بزرگی برای تسلط امنیتی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود در جهان اسلام می دانند که مهمترین بخش جغرافیای جهان است. آمریکایی ها به ما می گویند جلوی نفوذ ایران در منطقه را بگیرید چون ما می خواهیم در منطقه حضور داشته باشیم و بعد شما را محاصره کنیم و بعد به خاک شما سرازیر شویم تا دوباره دیکته کنید، ما هم به آنها می گوییم که هر درسی را می دانیم، به جز Writing Dictation.

فرمانده کل سپاه افزود: آمریکایی ها می خواهند جوانان ما را با اقوام و فریب به خیابان ها بکشانند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر چیزی که قبلاً استفاده کرده است، اما ما آن را امتحان کرده ایم و کافی است دشمن را بشناسیم. فقدان دانش عامل شکست است، اما دانش همیشه باعث پیروزی می شود. زیر در آگاهی و اعتقاد است.

وی گفت: به آن معدود جوانان عزیز کشورمان که متأسفانه توسط دشمن تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و عملیات روانی دشمن بر روی آنها اثرگذار بوده، می‌گوییم وقتی به خیابان می‌روند، پشت سر خود را نگاه کنید تا ادامه ماجرا را ببینید. حرکت در راه تو سی، کجا می رود؟ شما فرزندان این مملکت هستید و وقتی ما از کشور دفاع می کنیم برای همه دفاع می کنیم، حتی کسانی که به خاطر فریب و اغوای دشمن ما را دوست ندارند، اما آنها را دوست داریم.

دیدگاهتان را بنویسید