ظریف مردم را فریب داد / کسانی که ادعا می کردند زبان جهان را می دانند ، آسیب جبران ناپذیری به کشور وارد کردند

زمان: 09:33
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774420

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای ظریف به مجلس زنگ زده و از برجام در حضور نمایندگان ، رسانه ها و مردم دفاع کرده است ، گفت: نشان می دهد که مردم را فریب داده و کلاه گذاشته است. بر ملت

“ولی اسماعیلی” نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اذعان وزیر خارجه سابق به وجود مدت تعلیق در برجام ، گفت: پذیرفتنی نیست که یک مقام رسمی بپذیرد که من اشتباه کرده ام یا سوءتفاهم شده است در حالی که اقدامات وی باعث آسیب به کل کشور می شود.

وی در ادامه اشاره کرد که هر کارمند باید در انجام وظایف خود حساس و محتاط باشد ، به ویژه در اقداماتی که منافع ملی را تحت تأثیر قرار می دهد و یک معاهده بین المللی است: “آقایانی که ادعا می کنند زبان جهان را می دانند ، می دانند که بین المللی معاهدات ، حتی یک کلمه می تواند بر منافع ملی تأثیر بگذارد.

اسماعیلی گفت: مردم نمی پذیرند که یک وزیر در جمهوری اسلامی ایران در هشت سال مسئولیت را بر عهده بگیرد. من نفهمیدم یا مطلع نشدم: در برجام ملت باید درست و بدون استثنا توضیح دهد.

نماینده مردم گرمی در ادامه با اشاره به اینکه آقای ظریف در مجلس فریاد می زد و از برجام برای نمایندگان ، رسانه ها و مردم دفاع می کرد ، اظهار داشت: ظریف گفت هیچ تعلیقی وجود ندارد و تحریم ها برداشته می شود اما امروز مردم را فریب داد و کلاه گذاشت. در. ملت

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیته اجتماعی مجلس با اشاره به این که به رسمیت شناختن ظریف نشان می دهد که منافع نظام در دوران ریاست جمهوری وی نادیده گرفته شده است ، گفت: “جهل مذاکره کنندگان درباره جزئیات توافقی به نام برجام ، خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرد. . ” این که ملت هنوز بهای آن را می پردازد. معیشت مردم و سرمایه اجتماعی به دلیل این نادانی از بین رفت و حالا آقای ظریف به باشگاه شهوت اعتراف کرده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کسانی که ادعا می کنند به جهان آسیب می رسانند به ملت ضربه زده اند ، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور در هشت سال گذشته این قانون را رد کرده و از آن چشم پوشی کرده است.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید