دشمن شبانه روز با تروریسم رسانه ای مردم را فریب می دهد


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912687

وزیر ارشاد گفت: دشمن با تروریسم رسانه ای شبانه روز به مردم دروغ می گوید و با بهره گیری از اتاق فکر صهیونیستی و پول های غیرمنتظره کشورهای مرتجع به دنبال تجزیه در کشور و با پیشرفته ترین تجهیزات است. آنها در حال انجام عملیات خود علیه صلح و امید مردم ایران هستند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از روند انتخابات نماینده مدیران مسئول در شورای نظارت بر مطبوعات با توجه به تروریسم رسانه ای وی گفت: شبکه های معاند و ایرانی با بودجه های نجومی که از دشمنان ملت ایران دریافت می کنند، از هر بستری در فضای مجازی برای ترویج فعالیت های تروریستی، اعمال خشونت آمیز و ایجاد هرج و مرج، ناامنی استفاده می کنند. و تفرقه در جامعه که در این شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی نیز به عنوان ابزاری برای فعالیت های تروریستی این شبکه ها مورد استفاده قرار گرفته اند که از مصادیق جرم رسانه ای نیز تلقی خواهد شد.

وی افزود: در دادسرا هم از شبکه تروریستی رسانه ای شکایت داریم و هم از شبکه های اجتماعی که بسترهای خود را برای ترویج خشونت و اقدامات تروریستی فراهم می کنند. علاوه بر این، کشورهایی که میزبان رسانه ها و شبکه های اجتماعی تروریستی مانند تلگرام هستند، باید پاسخ دهند که چرا میزبان این اقدامات تروریستی هستند.

وی افزود: شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی که هرج و مرج و خشونت را ترویج می کنند در تمامی اقدامات تروریستی شبکه های تروریستی شریک هستند و باید عواقب ایجاد بستری برای ترویج اقدامات تروریستی در این شبکه ها را بپذیرند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا اعلام شده بود، از طریق مراجع ذیصلاح در حال پیگیری شکایت کیفری و قضایی از این شبکه های تروریستی در مجامع بین المللی و کشورهای میزبان هستیم.

اسماعیلی با اشاره به تلاش دشمنان برای بزرگ نمایی مشکلات و تحریف و جعل حقایق در مورد ایران گفت: دشمن با تروریسم رسانه ای شبانه روز به مردم دروغ می گوید و به دنبال تجزیه در کشور است و با پیشرفته ترین تجهیزات کشور را از بین می برد. بهره برداری از اتاق فکر صهیونیستی و پول های غیر منتظره کشورهای مرتجع عملیات خود را علیه صلح و امید مردم ایران آغاز کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به روند برگزاری انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات اشاره کرد و گفت: حداکثر تلاش و تدابیر به عمل آمده تا این انتخابات با بیشترین مشارکت و عادلانه ترین روش ها برگزار شود، از سوی دیگر بر این امر تاکید شده است. پیش بینی های لازم برای اینکه همکاری نهادهای نظارتی بر انتخابات تاثیری نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید