تروریسم رسانه ای به عنوان خدمتگزار مردم در دستور کار دشمن/دولت دیده می شود


ساعت: 13:58
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920758

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در کشور به ویژه در جنگ رسانه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی در یادواره شهدای جیرفت با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نشان از پشتوانه مردم به انقلاب و آرمان ها و ارزش های نظام دارد، گفت: : این صحنه ها دشمن را ناامید می کند اما برای ضربه زدن است. آنها از کشور و مردم ما دست بر نمی دارند.

وی گفت: می خواهند مانع حرکت رو به جلوی نیروهای انقلابی و پیشرفت کشور شوند.

وی با اشاره به تحرکات رسانه ای دشمن گفت: تروریسم رسانه ای در دستور کار دشمن قرار دارد و تلاش می کنند مردم را ناامید و تردید کنند و اکاذیب و تحریف کنند اما اجازه نمی دهیم دشمن در این مسیر موفق شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مردم ایران را هوشیار و بصیر خواند و افزود: مردم ایران دشمن هستند و دولت به عنوان خدمتگزار مردم تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بسته است.

وی ادامه داد: دشمن هر روز از یک راه برای حمله به مردم و نظام استفاده می کند اما باید بداند که مردم پشت آرمان های انقلاب ایستاده اند و دولت انقلابی و مردمی نیز شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کند. “

اسماعیلی اضافه کرد: امروز می بینیم که مکتب امام خمینی (ره) انسانی است و افرادی مانند شهید سلیمانی را تربیت می کند و این راه ادامه دارد و تاثیرگذار است و دشمن از این مشکل می ترسد.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی گفت: در ابتدای اجرای گام دوم انقلاب هستیم و این درخت نیکی تداوم خواهد داشت و پربارتر از گذشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید