ما از روی درایت، مصلحت و شرافت دنبال می کنیم/ شورای دولت خدمتگزار مردم عزیز ایران است.


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892688

سلیقه با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی سیاسی گفت: خوشبختانه دولت به تحریم ها توجهی نکرد و آنچه در حوزه سیاسی اتفاق می افتد بر اساس عقل، عزت و مصلحت و اقتصاد است. کشور به دلیل تحریم ها تعطیل نیست.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر علی سلاجه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس ظهر امروز با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین دولت سیزدهم، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در این زمینه، باید به این موضوع توجه کنیم. گفت: حضرت آقا سخنان مهمی فرمودند که مضمون ایشان بازسازی انقلابی است که مبتنی بر انقلابی بودن عقلانیت و عمل به دور از فریب است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امسال پروژه هایی به ارزش حدود 110 هزار میلیارد تومان در استان هرمزگان افتتاح شده و به مرحله بهره برداری رسیده است، گفت: با گذشت یک سال از عمر دولت مردمی و انقلابی شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های زیادی بوده ایم. .

سلیقه تصریح کرد: با حمایت فرماندهی کل قوا و شما مردم انقلابی دستاوردهای خوبی برای دولت انقلاب رقم خورده است. دولت در امور زیاده خواهی و بزرگنمایی نمی کند.

وی با اشاره به اینکه حذف ارز 4200 تومانی انقلابی را در کشور به وجود آورد که بسیاری از نظام های اقتصادی دنیا از این تصمیم خوب متحیر شدند، گفت: نتیجه بصیرت و آگاهی شما مردم شهیدپرور که پشت سر هستند. نظام و دولت و ما نیز قدردان شما هستیم و این تلاشها باعث شد که دشمنان نتوانند هیچ اقدامی علیه مردم انقلابی شما انجام دهند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد:
بانک جهانی اعلام می کند که در سال 2022 ایران از نظر اقتصادی به سمت جلو حرکت خواهد کرد و این آمار بر اساس واقعیات است.

سلاجقه درباره بیمه افرادی که فرصت مالی نداشتند گفت: برای حدود 6 میلیون نفر از مردم خیر کشورمان که بیمه درمانی نداشتند اقدام کرده ایم. احیای حقوق فرهنگیان کشور با همه تنش های موجود انجام شده و این دولت با مردم صادق است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه دولت به تحریم ها نبود و آنچه در عرصه سیاست می گذرد بر اساس عقل، عزت و مصلحت است. ما کار را رصد می کنیم و اقتصاد کشور به دلیل تحریم ها تعطیل نیست.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با تلاش فرزندان این کشور مشکلات را پشت سر گذاشتیم، گفت: امروز در بحث فروش نفت به دلیل تحریم های موجود بحث تبادل ارز در کشور مطرح است.

سلازه خاطرنشان کرد: با صبر و شکیبایی شما دلسوزان همه مشکلات حل می شود و این قول را می دهیم که هیئت دولت در کنار مردم باشند و خدمتگزار ملت عزیز ایران هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید