اقدام عجیب خدمتگزار و دوستان عزیز در سفر تفریحی

اقدام عجیب خدمتگزار و دوستان عزیز در سفر تفریحی

سفر شهاب عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال به لیتوانی به همراه تعدادی از دوستانش به بهانه حضور تیم ملی فوتسال در این کشور با انتقادات زیادی همراه شد اما فدراسیون فوتبال هیچگاه شفاف سازی نکرد.

جالب اینجاست که حتی حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از هجمه هایی که در این سفر و همچنین افرادی که در این سفر همراه رئیس فدراسیون فوتبال بودند، به طرز عجیبی اعلام کردند کسانی که همراه تیم ملی فوتسال بودند از جیب خود پول پرداخت کردند. پول در دستان فدراسیون فوتبال قرار نگیرد. تعداد تیم های ملی فوتسال اعزامی به لیتوانی مشخص است. تاییدیه ورزش 33 نفر بود و به همین تعداد نه بیشتر و نه کمتر اعزام شدند اما اگر کسی با هزینه خودش بیاید قدم هایش جلوی چشم ماست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال حتی در مواجهه با این سوال که شایعاتی مبنی بر هزینه های سفر تیم ملی فوتسال با بودجه 10 میلیاردی سازمان لیگ وجود دارد، قاطعانه این موضوع را تکذیب کرد و گفت کسانی که نادان هستند صحبت می کنند. زیرا تورنمنتی که فیفا برگزار می کند هزینه آن را نیز پرداخت می کند.

روز گذشته اما خبری به همراه سندی مبنی بر تخلف مهرعلی نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای انجام این سفر منتشر شد.

بر اساس گزارش منتشر شده، مهرعلی که تا آبان ماه مدیرعامل DHF ایران در آلمان بود، از بودجه این شرکت برای تامین هزینه سفر رئیس فدراسیون و دوستانش استفاده کرده و حالا شرکت توسعه تجارت برنا نامه ای به فوتبال ارسال کرده است. فدراسیون برای بازپرداخت این هزینه ساخته شده است.

جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال در این باره سکوت کرده و به مطلب منتشر شده پاسخی نداده است.

جای تعجب است که چگونه فدراسیون فوتبال در عین حال که همزمان با این سفر مورد انتقاد قرار می گیرد، حالا که اسنادی مبنی بر الزام شرکتی به این سفر منتشر شده، رویکردی متفاوت در پیش گرفته و به نظر نمی رسد که خللی در محیط ایجاد کند. .

اگر فدراسیون معتقد است در سفر به لیتوانی با دوستان و یاران هیچ تخلف مالی صورت نگرفته است، سند منتشر می شود و درخواست مدیرعامل این شرکت چیست و چرا فدراسیون باید نزدیک به 32 هزار یورو بدهکار باشد؟ برای انجام آن مشخص نشده است؟ آیا برای مسافرت های دوره ای که حتی دوستان نیازی به توضیح آن ندارند باید از بیت المال پول برداشت کرد؟

به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری باید نهادهای مالی فدراسیون برای روشن شدن چرایی و چگونگی هزینه کرد این پول وارد عمل شوند و حالا چرا فدراسیون به عنوان یک شخصیت حقوقی این سفر را به افراد غیرفوتبالی مدیون است. ?

دیدگاهتان را بنویسید