ارتش سیاه نمی خواهد به خارج از کشور سفر کند / سفر تفریحی به نفع کمیته المپیک و وزارت ورزش نیست


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888994

باید جایگاه ورزش کشور در بازی های المپیک و بازی های جهانی و آسیایی ارتقا یابد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: سفرهای تفریحی به نفع کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و بودجه کشور نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مرتضی قربانی پس از ثبت نام برای تصدی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: در هیات اجرایی ثبت نام کردم زیرا دوستان و شخصیت های عزیزی هستند که توانایی حاکمیت را دارند. در تیراندازی در سطح منطقه و 31 تیم تیراندازی حجم زیادی کار داشتیم. خوشبختانه کار در فدراسیون به سرعت پیش می رود و به همین دلیل احساس وظیفه کردم که به کمک کمیته ملی المپیک بیایم.

وی افزود: کار کمیسیون سخت است زیرا وظیفه آن توسعه ورزش های المپیکی و مدال آور و کمک سریع و دقیق به کمیته ملی المپیک است. در این راستا رهبری مناسب برای ارتقای جایگاه کشور در بازی های المپیک و آسیایی از اهداف من است.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در سند تحول دولت به رشته های مدال آور اشاره شده است و باید به سمتی برویم که از مدال های جهانی و آسیایی بیشتر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه فدراسیون ها را حافظ منافع ملی می دانیم و صرفا از تیراندازی حمایت نکردیم، گفت: با ارتباط با مجلس، دولت و نیروهای مسلح در حال برداشتن گام های موثر و مفیدی برای رفع مشکلات فدراسیون ها هستیم. این برنامه ها در حوزه مدیریت کلان، در حوزه قانون گذاری در داخل کشور و توسعه روابط بین الملل دنبال می شود و فقط روی فدراسیون ما متمرکز نیست.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک محل تقریب است. شورای اجرایی باید به نفع همه فدراسیون ها تصمیمات درست بگیرد. آنچه مسلم است شورای اجرایی باید برای تصمیم گیری به نفع همه فدراسیون ها گام بردارد. باید به فدراسیون های المپیکی و غیر المپیکی در مسیر درست کمک کنیم. همه فدراسیون ها نیاز به کمک دارند.

در مجمع، رشته‌هایی با مدال‌های بالا و رشته‌های اصلی و در مجموع ۵۸ عضو در مجمع داریم و از همه می‌خواهم به کسانی که توانایی بالایی دارند رای بدهند و به ارتقای کمیته در داخل و خارج از کشور کمک کنند.

وی در خصوص انتقاد برخی از اعضای شورای اجرایی مبنی بر سفرهای غیرضروری و اینکه آیا در صورت عضویت در شورای اجرایی به این سفرها اعتقاد دارد یا خیر، گفت: فردی که فقط به عنوان عضو اجرایی صندلی می گیرد و کار را دنبال نمی کند. برای حضور او مناسب نیست فردی که آمده دستیار و دستیار رئیس کمیته ملی المپیک باشد و برای کمیسیون و فدراسیون ها قدم بردارد. من فقط برای نشستن نمی آیم.

قربانی تاکید کرد: اگر حضور در کارهای اجرایی لازم باشد و این عضو کارآمد و مسئولیت پذیر باشد حضورش در هیئت بد نیست اما اگر اهل تفریح ​​و سیاهپوست باشد برای کمیته ملی المپیک خوب نیست. و وزارت ورزش و بودجه کشور.

بودجه کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران، مربیان و داوران و برای کسب مدال است و کسانی که راهی جاده می شوند باید دلیل منطقی و اصولی داشته باشند. در غیر این صورت، ارتش سیاه نمی خواهد به خارج از کشور سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید