بسیجیان خدمتگزار واقعی ملت ایران هستند/ بیش از 72 برنامه بسیج در هفته در مرزی ترین شهرستان جنوب شرق کشور


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912443

علی محبی با بیان اینکه بسیج در بحث محرومیت زدایی نقش اساسی داشت گفت: در هفته بسیج بیش از 72 برنامه در شهرستان هیرمند برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آن شهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اکنون در زمانی هستیم که همه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب ایران با تمام قوا با انقلاب مقابله کردند و هنوز هم ایستاده اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از همه راه ها و ابزارها می گذرند.

وی افزود: در دوران هشت سال پاسداری مقدس دشمنان نظام اسلامی ایران در اغتشاشات و حوادث تروریستی، هدف آنها در سیستان و بلوچستان توقف اهداف نهایی نظام و انقلاب بود.

این مسئول تصریح کرد: در واقع انقلاب اسلامی هدیه ای به مردم بسیجی است و اگر انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به مردم است، خود انقلاب بسیج را به ملت هدیه داده است که در واقع متولیان امر هستند. انقلاب و دستاوردهای انقلاب.

وی افزود: در آذرماه سال 58 به دستور امام راحل فرمان تاریخی ماندگار و بزرگی صادر شد که منجر به تشکیل ارتش چند ده میلیونی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هیرمند تصریح کرد: ایران اسلامی در دنیا دو مرز دارد یکی مرز جغرافیایی که وضعیت ما را با کشورهای همسایه از بعد فضایی نشان می دهد و مرز دیگر مرز انقلاب اسلامی است که کالبدی نیست. مرز، اما مرزی که وقتی شهید حاجی تصمیم گرفت باید برود، از آن مرزهای جغرافیایی فراتر رفت.

وی ادامه داد: در واقع شهید حاجی برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی فراتر رفت که تفکر بسیجی بزرگ را در بر می گرفت.

این مسئول گفت: بسیج در 14 آذر 1358 تأسیس شد و امروز به دنیا رسیده و همه جا ندای مردم بوده است، بسیج با قدرت، بصیرت، جایگاه ایفای نقش کرده و به ما نشان افتخار داده است که امروز هستیم. به آن افتخار می کنم .

وی افزود: دشمنان امروز می دانند که تفکر بسیجی مختص نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، این تفکر منحصر به دنیاست و دشمنان امروز به دنبال کشتن این تفکر هستند و راه های احمقانه را در پیش گرفته اند و فکر می کنند شهید بزرگوار ما حاج قاسم سلیمانی را خواهند کشت. او می تواند تفکر بسیجی را قطع کند و جلوی او را بگیرد، اما دشمن تاکنون می داند که نتوانسته این تفکر و شجره طیبه را قطع کند.

وی گفت: هر جا ایستادیم، مقاومت کردیم، موفق بودیم و امروز هم ملت ایران با تمام توان در برابر دشمنان ایستاده است.

به گفته محبی؛ دشمنان اسرائیل، عربستان سعودی و متحدان سرسخت آنها در یمن متحد شدند اما کاری از دستشان برنمی‌آمد و جنگ‌های نیابتی در منطقه برای نزدیک‌تر شدن به این انقلاب اسلامی انجام شد و همچنین می‌دانند که با جنگ نظامی نمی‌توانند با ایران اسلامی روبرو شوند. برای آنها کاملاً واضح است که شکست خواهند خورد، بنابراین دشمن می خواهد تفکر بسیجی را که برگرفته از تفکر عاشورایی است، نابود کند تا به اهداف شوم خود برسد.

وی گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی این است که بگوید وقتی اعتقادات، قرآن و پیامبر(ص)، مهدی موعودشان را از آنها گرفتیم، موفق می شویم و در این نبرد مخاطبان اصلی آنها هستند. جوانان.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت هیرمند تصریح کرد: باید تبیین جهاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی و صحنه های آن را به ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم که کجا بوده ایم، چه مسیرهایی را طی کرده ایم. ، جایی که الان هستیم و دشمن چه کرده است.

محبی تصریح کرد: در شهرستان هیرمند در هفته بسیج 72 عنوان برنامه داریم که از جمله آنها می توان به بحث محرومیت زدایی و سازندگی اشاره کرد.

وی افزود: بسیج امروز در بحث محرومیت زدایی و اشتغال زایی نقش اساسی دارد و با شعار بسیج خدمت به ملت ایران و این لباس خدمت امروز مال ماست، با جان و دل به ملت خدمت می کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین افتتاح پایگاه های مقاومت در شهرستان هیرمند که امروز پرچم بسیج در دورافتاده ترین نقاط شهرستان برافراشته می شود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روستاها، دیدار با خانواده های معظم شهدا. شهدا، توزیع سبد غذایی بین نیازمندان، همایش سران طوایف با محوریت آگاهی بخشی، همایش پیاده روی، سفره خوانی، اهدای خون، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان و همایش مسئولین بسیج در قالب بیت گردان های مقدس، امام حسین(ع) و کوثر از ویژه برنامه های هفته بسیج در شهرستان مرزی هیرمند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید