توهین های بی رحمانه ورا به فدراسیون و خدمتگزار عزیز

وریا گافوری: توییت های طارمی؟  حتما لازم بوده است

بیایید با بازی مقابل هواداران شروع کنیم، جایی که شما 3 امتیاز اول را کسب کردید. از بازی تیمت راضی هستی؟

اول اینکه خیلی خوشحالیم که 3 امتیاز گرفتیم چون مهمترین چیز در بازی های اولیه کسب امتیاز است. حالا در آینده با انجام تمرینات و آمادگی نسبی قطعا تیم رشد کرده و از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط ایده آل خواهد رسید. مهمترین چیز برای ما کسب 3 امتیاز بود. ما همچنان خود را برای بازی بعدی آماده می کنیم ، پس انشاءالله می توانیم 3 امتیاز از ذوب آهن در اصفهان جلو بیاییم.

در این بازی تکرار پنالتی شما کمی عجیب بود. حتی فرهاد مجیدی در کنفرانس پس از بازی گفت که نمی داند چرا پنالتی تکرار شد. نظر شما در این زمینه چیست؟

واقعا نفهمیدم چی شد! من فکر می کردم بازیکنان ما زودتر وارد محوطه جریمه شده بودند ، اما وقتی دیدم صحنه بعد از بازی تکرار شد ، شگفت زده شدم. چون داور صحنه را تماشا می کرد و معمولاً در چنین صحنه هایی ، اگر بازیکنان وارد یکی دو مرحله شوند ، داوران نادیده می گیرند. اما هیچ کس در این صحنه حضور نداشت و فکر می کنم داور اشتباه کرد. این اتفاق حواس من را پرت کرد و من نتوانستم ضربه دوم را بزنم. این صحنه می توانست تیم ما را تحت تأثیر قرار دهد. در فینال با ناک اوت آنها پنالتی را تکرار کردند ، زیرا دروازه بان ما چند اینچ از خط فاصله داشت و به جرات می توانم بگویم او با از دست دادن یک جام به استقلال خاتمه داد. فقط برای تکرار پنالتی.

به نظر شما تکرار این پنالتی می تواند روند بازی را تغییر دهد؟

بله ، ممکن بود تیم ما مقابل هواداران دچار مشکل شود اما خدا را شکر بعد از این صحنه موفق به گلزنی شدیم. من از داوران می خواهم بیشتر مراقب باشند. در این فوتبال با داوران اینگونه رفتار نمی شود و باید توجه بیشتری به این قسمت از جامعه فوتبال شود. اکنون همه باشگاه ها ، مربیان و بازیکنان می خواهند VAR وارد شود تا حق به دست آید و هیچ تیمی حق خود را از دست ندهد.

بله ، این کار باید در اسرع وقت انجام شود.

انشاالله با دعای خیر دنیا!

اما به غیر از این ، به نظر می رسد که شما خودتان از نمایش استقلال راضی نیستید. مجیدی در کنفرانس پس از بازی نیز به این موضوع اشاره کرد.

نمی دانم ، شاید نبود زمین تمرین در آن مدت به ما ضربه زده بود. این قطعاً بی تاثیر نبود. تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی باشد ابتدا باید بازیکنان خوب و باکیفیتی داشته باشد و دومین مسئله پایگاه مادی است که هنگام بحث در مورد امکانات یک زمین تمرین خوب ، مهمترین مسئله است. در این مدت زمین تمرینی مناسبی نداشتیم و خیلی اذیت می شدیم چون هر روز در یک زمین تمرین می کردیم.

هواداران با همه مشکلات خواهان قهرمانی استقلال هستند و می خواهند تیم محبوبشان چند سال دیگر قهرمان شود. فکر می کنید کاپیتان تیم هستید ، آیا می توانیم استقلال را قهرمان بدانیم؟

قطعا. اگر استقلال بخواهد به عنوان قهرمان دیده نشود، اصلا اسمش را استقلالی نمی گذارند. ما سخت کار می کنیم و امیدواریم با ورود آقای عدورلو ، شرایط و امکانات بهتر شود. من احساس می کنم که مدیریت جدید به تیم اطمینان می دهد و قطعاً هیچ مشکلی با مدیریت مانند سال گذشته در سال جاری وجود نخواهد داشت. اگر خدا بدهد ، با ایجاد آرامش در تیم ، می توانیم به بهترین نتیجه برسیم و همه را خوشحال کنیم.

پست شما در استقلال مدام در حال تغییر است. بعد هم بک بک بازی کردی و در سیستم چهار امتیازی مدافع بودی. کی روش نیز شما را در این پست می خواست. زعفران بعداً آمد و از شما به عنوان بال استفاده کرد. حتی در حال حاضر شما در سیستم پشتیبان بال بازی می کنید. کدام پست برای شما راحت تر است؟

به نظر من پستی که الان بازی می کنم بسیار عالی است. من می توانم در میانه و همچنین در دفاع و حمله باشم. . من واقعا این مطلب را دوست دارم در کل در دفاع راحت ترم و می توانم بگویم او تخصصی تر است. من به عنوان وینگر راست توانایی بازی کردن را دارم اما همچنان می گویم پستی را که الان بازی می کنم دوست دارم. من فکر می کنم این جایی است که می توانم توانایی های خود را به شکل ایده آل نشان دهم.

این روزها بحث زیادی بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ در مورد کارگزار استقلال و موضوع تبلیغات خارج از زمین وجود دارد. لیگ برای همه باشگاه ها 160 میلیارد تن قرارداد بسته است اما حالا باشگاه استقلال مدعی است فقط برای تبلیغات خودش می تواند 150 میلیارد تن بیاورد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

این یک بحث تخصصی است و باید مورد توجه مدیران باشگاه قرار گیرد. مخصوصا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که حقوق آنها در این زمینه ضایع شده است. اما بحث اصلی برای سازماندهی لیگ این است که درصدی از قراردادهای بازیکنان را دریافت می کند. این بسیار فاجعه بار است. وقتی قرارداد بازیکنان 100 میلیون بود ، به عنوان مثال ، آنها آن را 2 یا 3 درصد کاهش می دهند که می تواند دو یا سه میلیون تن باشد. اما اکنون قراردادها افزایش یافته و همه اعداد افزایش یافته است. آنها دوباره درصد پول را کاهش می دهند. باید مشخص شود که پولی که از قرارداد بازیکنان کسر می شود در کجا هزینه می شود. آیا آنها اصلاً حق دارند چنین پولی را کاهش دهند؟ فکر می کنید ما چند بازیکن در لیگ برتر داریم. درصدی از همه بازیکنان را می گیرند و هیچکس نمی داند این پول کجا خرج می شود!

یعنی فکر می کنید این ظلم به بازیکنان است؟

به نظر من ، اگر باید پولی گرفته شود ، آنها باید بیانیه ای بدهند تا همه بدانند این پول در کجا هزینه می شود و تعیین کنند که هر بازیکن مبلغ مشخصی را پرداخت می کند. اگر این پول واقعاً برای فوتبال پایه و فوتبال زنان هزینه می شود ، اشکالی ندارد ، اما مبلغ باید مشخص شود و هر بازیکن مبلغ مشخصی بپردازد ، نه مبلغ متفاوتی از هر بازیکن. من فکر می کنم اگر بازیکنان موسسه ای برای حمایت از آنها داشتند ، قطعاً آنها متوقف می شدند. اصلاً درست نیست که بخواهیم بیاییم و قراردادهای بازیکنان را از این طریق دستکاری کنیم و پول برداشت کنیم.

یکی از موضوعات این روزها توییتی بود که طارمی در مورد اسکوچیچ منتشر کرد. آیا نظری در این مورد دارید؟

طارمی بازیکن بزرگی است و حالا شرایط زیادی را می بیند. من نمی خواهم در مورد توییت او اظهار نظر کنم ، اما او باید در مورد آن صحبت کرده باشد.

از آنجا که این توییت در مورد اسکوچیچ بود و شما خودتان در گذشته در مورد اسکوچیچ صحبت می کردید ، ما از شما سوال کردیم.

آره. حالا نمی خواهم زیاد وارد این بحث ها شوم و تمرکزم بیشتر روی تیمم است. اگرچه من ناامید نیستم و همچنان سعی می کنم در تیم ملی باشم.

از زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد به تیم ملی دعوت نشدی. درست است، واقعی؟

بله، هیچ فرصتی به من ندادند. بعد می نشینند و می نشینند و می گویند این بازیکن فعال نیست. پس چگونه می توانم در هر بازی 10 کیلومتر بدون حرکت بدوم!

دیدگاهتان را بنویسید