مراقب نفوذ به سبک غربی در میان خانواده ها باشید / جنگ فرهنگی دشمن شکست خواهد خورد


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854893

محمد بکیر محمدی لائینی گفت: تاثیر سبک غربی در زندگی یک واکنش است و متاسفانه در برخی مدارس از دانش آموزان خواسته شده است که چادر را بردارند و این در شأن خانواده مسلمان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: این امام رئوف پناهگاه و توصیه است و دشمنان سعی در آلودگی و آزار دارند. جایگاه مقدس امام رضا (ع) را دارند.

وی با انتقاد و محکومیت فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس گفت: آنچه مشخص است این است که نور خدا خاموش شدنی نیست و هیچکس نمی تواند با خدا و آل علی (ع) و قلوب همه جنگ کند، ایرانیان. حرم امام هشتم (ع) هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سازندگان فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس مغرور بودند، افزود: پاسخ ما به استکبار و سرکشی آنها مرگ بر استکبار است.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی یکی از مهمترین جنگ های دشمن را جنگ فرهنگی دانست و افزود: تشویق مشاهیر و تضعیف منکرات از اهداف و برنامه های این ستاد است.

امام جمعه ساری گفت: به دستور مقام معظم رهبری حفظ نظام مقدس اسلامی یکی از مهمترین موارد است و همه باید در جهت تقویت آن اقدام کنیم.

محمدی لائینی نظام اسلامی را نعمت بزرگی برشمرد و افزود: باید صاحب نعمت باشیم زیرا حفظ آن سخت است و باید با دشمنان مقابله کنیم.

سخنگوی ولی فقیه مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به خطرات ارتجاع هشدار داده اند، گفت: نفوذ سبک زندگی غربی یک واکنش است و متاسفانه در برخی مدارس از دانش آموزان خواسته شده است که چادر خود را بردارند. از یک خانواده مسلمان

وی نام گذاری کودکان، خیابان ها و معابر، حجاب و عفاف، حلال را موضوعی مهم خواند و گفت: بزرگترین واکنش این است که سبک غربی در زندگی ما نفوذ کند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه طرح عفاف و حجاب توسط متولیان فرهنگی تدوین می شود، گفت: اگر فردی از حجاب نام می برد، دیگران از آن حمایت کنند و خانواده ها نیز از چتر به عنوان یک حجاب عالی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه چتر نماد حجاب برتر و یادگار حضرت زهرا(س) است، تصریح کرد: باید بر فرهنگ دینی خود بایستیم و از آن پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید