هدف جنگ فرهنگی دشمن ، از بین بردن واحد خانواده / شیوه زندگی ایرانی-اسلامی است. راه حلی برای تحکیم بنیان خانواده

زمان: 18:01
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776163

ابوالفضل مختاری گفت: غفلت خانواده ها را در تهاجم فرهنگی به غرب گرفتار می کند و اگر فرهنگ غربی در هر جامعه ای نفوذ کند خانواده ها را از بین می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل مختاری ، کارشناس آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: اگر پایه های خانواده سست و متزلزل شود ، شادی ، عزت و کرامت انسانی از بین می رود.

وی با تأکید بر اینکه در عصر امروز ، بیش از هر زمان دیگری ، نظام خانواده تحت فشار عوامل مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بوده است ، افزود: به نظر می رسد حتی لحظات غفلت ما را در تهاجم فرهنگی به دام می اندازد. این غرب خواهد بود و فرهنگ غربی در هر جامعه ای که به آن نفوذ کند خانواده ها را از هم پاشیده است.

این کارشناس ادامه داد: خانواده کانون حملات ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است و با تضعیف آن بسیاری از اهداف تهاجم فرهنگی محقق می شود.

مختاری گفت: بسیاری از مشکلات جامعه امروز ناشی از نادیده گرفتن معیارهای سبک زندگی اسلامی است در حالی که شیوه زندگی اسلامی شیوه زندگی صحیح است و مسیر زندگی انسان را به سوی سعادت هدایت می کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیان گام دوم انقلاب بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی تأکید کردند؛ این نوع شیوه زندگی همه اعضای خانواده را در برابر آسیب های بیرونی واکسینه می کند ، زیرا هدف از جنگ فرهنگی دشمنان اسلام تخریب نهاد خانواده به منظور نقض اخلاق در کشور است.

در پایان ، این کارشناس خاطرنشان کرد: الگوهای جامعه باید با شیوه زندگی مورد تاکید رهبری هماهنگ شود و سادگی ، رضایت ، نیکوکاری و غیره را ارتقا دهد. در جامعه.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید