جایگاه مادر در جامعه را توضیح دهید/ هدف دشمن از بین بردن جایگاه خانواده است

ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802634

امام جمعه چهاربرج خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که وانه از بین بردن خانواده، شکستن مادر کافی است و از این رو می خواهد جایگاه و منزلت زن را از بین ببرد و زنان را گمنام بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دختر معصوم، همسر معصوم و مادر ائمه معصومین هستند. و معصوم است و آن حضرت زهرا علیهاالسلام محور پنج تن آل عبا (س) و حدیث شریف کساء است.

وی با اشاره به نامگذاری حضرت زهرا (س) به نام روز مادر، افزود: مادر در خانه نقش اساسی دارد و اداره و اداره خانواده بیشتر بر عهده مادر و از نظر روانی و مدیریت پرونده است. «خانه کنونی اگرچه پدر باید در هر دو جنبه شریک باشد، اما مادر باید ابتکار عمل و طرح اصلی را به عهده بگیرد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مادر باید برای ایجاد فضای عاطفی و روانی مناسب و فضایی زیبا و الهام بخش در خانه برنامه ریزی کند، گفت: برای ظهور نسلی موثر باید جایگاه مادر در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام جلالی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون تضعیف جایگاه مادر در خانواده نمی توانند به اهداف خود برسند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن بر جایگاه مادر و خانواده در جنگ فرهنگی و جنگ نرم متمرکز شده است و در کنار راهبرد تغییر الگوها و نظام آموزشی به این استراتژی در بعد خانواده رسیده است که به اندازه کافی بتواند خانواده را از بین ببرد. و مادر را بشکن

امام جمعه چهاربرج گفت: متفکران بزرگ بر این باورند که اولین یک تمدن سه چیز را کرکر کرکره که که که که اولین اولین اولین اولین اولین اولین اولین خانواده خانواده دوم دوم دوم آموزشی آموزشی آموزشی آموزشی مجموع. , مجموع, مجموع جمع

حجت الاسلام جلالی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که از بین بردن خانواده و شکستن مادر کافی است. در این راستا، دشمن از طریق سریال های ماهواره ای دست به کار شده و می خواهد جایگاه و منزلت زنان را از توطئه های دشمن الگوبرداری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید