هدف شورشیان از بین بردن احساس امنیت در جامعه بود


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901506

عظام السادات افشین فر هدف فتنه گران از انجام اعمال خلاف هنجار را از بین بردن احساس امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: این افراد با این اقدامات می خواهند احساس امنیت را از مردم سلب کنند. مردم را از قدرت و اقتدار مقامات برای اداره کشور ناامید کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعظم السادات افشین فر رئیس دانشکده دخترانه انقلاب بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی در هر کشوری تنها در سایه امنیت اتفاق می افتد، اظهار داشت: هدف دشمن است. تشویق عده ای به ایجاد بی نظمی است در جامعه مانع اجرای برنامه های دولت می شود و روند اجرای برنامه های حکومتی را مختل می کند.

وی هدف فتنه گران از انجام اعمال هنجارشکنانه را از بین بردن احساس امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: فتنه گران با انجام اقدامات هنجار شکنانه در جامعه در قالب اعتراض به دنبال این بودند که احساس امنیت را از مردم سلب کرده و مردم را به سمت قدرت سوق دهد و قدرت مسئولان برای اداره کشور ناامید شود.

این استاد دانشگاه بجنورد افزود: دولت برای حل مشکلات و اجرای برنامه های اقتصادی و عدالت خواهی بیرون است و این افراد با کشاندن دولت به آشوب می خواهند دولت را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی ادامه داد: در زمانی که تمام توان قدرت و حکومت باید صرف حل مشکلات مردم شود، این افراد با ایجاد بی نظمی و درگیری، دولت را در بی نظمی دخالت و خسارت را جبران می کنند.

افشین فر گفت: رشد و توسعه اقتصادی در هر کشوری تنها در سایه امنیت اتفاق می افتد و ناامنی ریسک بزرگی برای سرمایه گذاری در هر کشوری است.

وی با اشاره به تاثیرات رفتار فتنه گران در ایجاد احساس ترس و ناامنی در کشور گفت: این افراد با از بین بردن امنیت مردم و حمله به نیروهای امنیتی باعث گسترش دامنه اغتشاشات می شوند.

این استاد دانشگاه گفت: سلبریتی که مردم را به قیام دعوت می کند چیزی جز این مردم و کشور ایران نیست و خواهان شادی، موفقیت و آرامش مردم نیست.

وی افزود: برخی از این سلبریتی ها تحلیل مسئله را درک نمی کنند و برخی عمدا در آسیاب دشمن می ریزند و مردم را به برهم زدن نظم عمومی کشور دعوت می کنند.

افشین فر درباره قصد پشت صحنه برخی سلبریتی ها برای دعوت مردم به ایجاد مشکل، گفت: دعوت های پشت صحنه سلبریتی ها در آینده از پشت پرده بیرون می آید اما قطعا هدف از این کار اصلاح نیست. زیرا هر که اصلاحات بخواهد به مال و جان مردم دست درازی نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید