فلسفه وجودی نیروهای مسلح ایران از بین بردن شورشیان و شورشیان است

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800078

آیت الله عبادی گفت: آرمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قطع دست شورشیان قاتل و آدمخوار است تا مردم نفس راحتی بکشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی هوایی انصارالرضا(ع) اظهار داشت: نیروهای مسلح در هر کشوری و نظامی از نظر تکنیکی و تاکتیکی مشترک هستند اما آرمان ها. و اهداف می توانند 180 درجه متفاوت باشند، بنابراین فلسفه وجودی آنها متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دین در مکتب انبیا برای همه انسان هاست، دین خدا متعلق به یک ملت، جمعیت و کشور نیست، بلکه برنامه زندگی پربار همه انسان هاست. فلسفه دین برای همه انسانهاست.”

وی افزود: بحث جهاد و دفاع مدیریت فروع دین خداست، این تصمیم برای جلوگیری از افرادی است که هدف سوء استفاده و خیانت به بشریت هستند و کارشان تسلط بر انسان ها با بدترین نوع ظلم، علت و استدلال برای این مستکبران منطقی نیست، می گویند انسان حیوان اقتصادی است و هر چه توجیه اقتصادی برایشان داشته باشد درنده و حیوان هستند و برای غلبه بر اهداف شیطانی خود به قول خودشان همه گزینه ها از جمله نظامیان فشار روانی، تبلیغاتی و اقتصادی روی میز دارند و با حیله از همه این گزینه ها برای ایجاد جنگ و اختلاف استفاده می کنند.

آیت الله عبادی گفت: آنچه در دین خداست جهاد، مبارزه و صیانت از صلح واقعی، گسترش عدالت اجتماعی، رشد و کمال معنوی انسان ها و رسیدن انسان به اهداف نظام آفرینش است. . و شورشیانی هستند که لحظه ای حاضر نیستند با مردم احساس راحتی کنند، برای اهداف شوم خود سلاح بسازند و بفروشند، زنان، کودکان، پیر و جوان را بکشند و شهرها را ویران کنند.

وی افزود: راه نجات بشریت داشتن حکومتی در جهان است که به معنای منافع بشریت باشد نه منافع قبیله ای و طبقاتی، در این عصر باید مشکل بشر حل شود، مستکبران باید هر روز دندان نشان دهند. ” اسلحه ها را زمین می گذارند و سلاح های جدید وارد می کنند، سلاح های جدید برای اداره جامعه خوب نیست، بله، سلاح می تواند جامعه را بکشد، اما حکومت این است که مردم جامعه را زیر یک حکومت بگذارند و دولت منافع همه انسان ها را در نظر بگیرد. موجودات

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان سرسخت ما تشخیص می دهند که فقط اسلام از نجات بشر صحبت می کند تا بگویند اسلام است که انسان را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: کارکرد شما از نظر تکنیکی و تاکتیکی مشابه سایر نیروهای مسلح جهان است، اما هدف شما این است که دست شورشیان قاتل و آدمخوار را کوتاه کنید و اجازه دهید بشریت آهی آسوده به خود بگیرد. این جنگ نیروهای مسلح ایران برای صلح و قداست است «و این آرمان پاک انبیا و هر انسان شایسته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: در ایام اربعین حسینی سیل جمعیت از گوشه و کنار دنیا به کربلا آمدند و دیگر مردمی که هر جا بودند نتوانستند کربلا را زیارت کنند مثل حسین (ع) در مخالفت می کنند. ظلم و بی عدالتی یعنی دنیا برای آمدن امام زمان (عج) آماده می شود و به گفته یک مرجع عالیقدر مردم امام زمان (عج) را امام حسین (ع) می دانند زیرا خط تدبیر است. مبارزه با ظالمان و متجاوزان و قیام علیه ظلم را امام حسین (ع) به تصویر می کشد و حضرت مهدی (عج) همه اینها را انجام خواهد داد.

آیت الله عبادی افزود: سردار سلیمانی در نامه ای به خانواده خود گفت که من برای کشتن مردم لباس نظامی نپوشیدم، این لباس ها را برای کشتن قاتلان پوشیدم، اقدامات و شرایط ویژه ای برای مبارزه با ویروس کراون در نظر گرفته شد. ویروس استکبار که از تاج بدتر است، ربطی به دین و فرهنگ و ناموس انسان ندارد، اما ویروس های تفکر شیطانی کمونیستی و غربی و ضد بشری دین و شخصیت و آبروی انسان را از بین می برد و در نهایت می کشد. .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: لباس شما مقدس است زیرا برای جلوگیری از اغتشاش تلاش می کنید نه تحمیل جنگ به مردم. شما برای ایجاد آسایش و امنیت به کمک مردم آمده اید. این کار مقدس است و نفس کشیدن شما عبادت است، کار و راه شما باید ادامه پیدا کند تا دست ضد بشری ها قطع شود، تز امام خمینی (ره) این بود که سفیه های مستکبر قطع شوند، اما متأسفانه سفیه های خارجی که یک بر خلاف نظر امام، این کاسه زهر را به دست امام دادند و به مستکبرین فرصت دادند که با همه جنایات به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: مقام شما جایگاه مقدسی است، خداوند به وسیله شما نسل بشر را از این قساوت خودخواهانه و شهوترانه نجات دهد، اکنون که دنیا مهیا است و شرایط مهیا است امیدواریم استکبار از شما کوتاه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید