نقشه های دشمن از بین بردن وحدت بین اقوام و مذاهب ایران است. مردم نباید با هوشیاری وارد بازی دشمن شوند


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908521

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف ایران است، گفت: نقشه های دشمن با هوشیاری ملت خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در واقع وحدت یکی از مشکلات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که یکی از اصلی ترین مشکلات است. شعارهای نظام و یکی از آموزه های افشاگرانه بحث استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی یکی از آیات و آموزه های دینی است، افزود: طبیعی است دشمنی که تمام دنیا را تحت سیطره خود گرفته است، نمی تواند تحمل کند که کشور مستقلی مانند ایران قدرتمند در اختیار او نباشد.

این واعظ روز جمعه تصریح کرد: در این راستا طی چند سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی کشورمان را با روش های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی تهدید کرده و قصد دارند با استفاده از موضوعات مختلف مردم را از مسیری که می خواهند منحرف کنند. تلاش کردند او را برگردانند و هدفشان باز کردن دوباره پای آمریکا در کشور ماست.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر فتنه های مختلفی را در کشور می بینید شامل آن راهکارهایی است که عملاً توسط دشمن ما آمریکا استفاده می شود که نماد استکبار است چرا که به بن بست رسیده و مشاهده می کند. که ایران اسلامی در زمینه راهبردی توانایی های بسیار خوبی دارد.دارای حراست.

وی افزود: آمریکا نیز از کسانی که غرب گرایی داشتند و در واقع دیگر در کشور ما نقشی ندارند ناامید است و از سوی دیگر رویکرد جدید دولت سیزدهم نگاه به درون است.

وی بیان کرد: طبیعتا نگرش استکبار ستیزی و نگاه به اندیشه های تمدن غرب که برخاسته از مسائل مادی است و تقابل انقلاب اسلامی بر اساس مبانی دینی و اسلامی است.

این واعظ روز جمعه اذعان داشت: اکنون با نماد استکبار که آمریکاست، شاهد افول تمدن غرب هستیم.

وی گفت: امروز مردم ما به ویژه جوانان باید راه انقلاب اسلامی را ادامه دهند و تا قله های علمی پیش بروند که این امر به برکت آموزه های دینی وحیانی و قرآنی میسر خواهد شد.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در واقع انقلاب اسلامی اهداف والایی دارد که با رهبری مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

وی اذعان داشت: امروزه یکی از فضاهایی که دشمنان طراحی کرده اند، جنگ هیبریدی است که بخشی ترکیبی از توجه به موضوع جنگ روانی است.

حجت الاسلام بزمانی افزود: جنگی که ما در این عرصه داریم این است که دشمنان ذهن جوانان و مردم را پر از دروغ و تهمت می کنند و هدفشان ایجاد خلأهای بین قومی و مذهبی در جامعه است. ..

به گزارش امام جمعه ایرانشهر، شهادت برخی از عزیزان به ویژه شهادت حافظان دین، قرآن، امنیت است.

وی بیان کرد: شهادت شهید روحانی سجاد شهرقی که شاگردی و نگاه جهادی به مسائل داشت و این بزرگوار از عوامل وحدت شیعه و سنی بود و دشمن او را هدف قرار داد و در واقع دشمنان به دنبال ایجاد شورش مذهبی بودند. سیستان و بلوچستان دارای اقوام و مذاهب شیعه و سنی است و در این زمینه مردم باید مراقب باشند که نقشه دشمن را بازی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید