نقشه دشمن در قیام های اخیر، از بین بردن وحدت مردم است


ساعت: 09:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903338

رضا خلیلی گفت: وحدت عامل اصلی موفقیت در هر حرکتی است، مهمترین رمز پیروزی ملت ایران وحدت است و دشمن می خواهد با از بین بردن این وحدت به هدف خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا خلیلی کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با تبریک هفته وحدت گفت: مهمترین عنصر در ایجاد عنصر وحدت در جوامع اسلامی اخلاق و منش اسلامی است نه توهین به مقدسات سایر ادیان و این امر بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. .

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و هتک حرمت مقدسات با طراحی های جنایتکارانه دشمنان و تفرقه افکنی بین مذاهب، افزود: دشمنان ما همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم بوده اند و این سیاست کثیف دشمنان همچنان ادامه دارد. برای سالها.

این کارشناس امور فرهنگی ادامه داد: وحدت عامل اصلی موفقیت در هر حرکتی است، مهمترین رمز پیروزی ملت ایران وحدت است و دشمن می خواهد با از بین بردن این وحدت به هدف خود برسد.

خلیلی گفت: تفرقه بین اقوام، مذاهب و الآن محجبه و محجبه توطئه دشمنان است. اما مردم باید آگاه باشند و اجازه ندهند دشمن علیرغم اختلاف سلیقه ای که وجود دارد سوء استفاده کند.

وی گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تحکیم وحدت بین مسلمانان است و باید از این فرصت گرانبها برای تحکیم پایه های وحدت اسلامی استفاده کرد و بهانه ای برای نفوذ دشمنان در صفوف متحد داده نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید