دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب هستند/ قدرت ایران اسلامی امروز بر جهانیان آشکار است


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910121

سیستان و بلوچستان در خطبه های مذهبی نماز جمعه پرورش یافت.

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان گفتند: امروز ایران اسلامی یک ابرقدرت در جهان است و این مورد خوشایند دشمنان نیست و با ایجاد آشفتگی و هرج و مرج به دنبال تفرقه و بی نظمی در داخل کشور هستند و ملت باید هوشیار و بیدار باشد. مثل همیشه توطئه های دشمنان را خنثی کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، ائمه جماعات سیستان و بلوچستان گفتند: امروز ایران اسلامی یک ابرقدرت در جهان است و این برای دشمنان خوشایند نیست و با ایجاد آشفتگی و هرج و مرج به دنبال تفرقه و بی نظمی در داخل کشور هستند. ملت باید هوشیار و بیدار باشد تا همیشه توطئه های دشمنان را خنثی کند.


دشمن به دنبال ایجاد تفرقه با جنگ ترکیبی است

به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان علی اکبر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از استان هایی است که هم رهبر معظم انقلاب در آن دارای ویژگی خاصی هستند. منافع و اینکه افراد رئیس جمهور و مسئولان در ارتباط با رفاه مردم و امور عمرانی و امنیتی این استان حساس و هشدار دهنده هستند.

وی افزود: در زمینه اشتغال، مسکن، بهداشت و سایر حوزه ها در سیستان و بلوچستان کارهای بزرگ و خوبی انجام شده که البته این اقدامات کافی و راضی کننده نیست.

خطیب نماز جمعه شهرستان علی اکبر به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن با جنگ ترکیبی می خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و می خواهد این نماد وحدت کشور را هدف قرار دهد. ، جایی که شیعه و سنی در کنار هم در یک استان با آرامش زندگی می کنند تا نماد وحدت اسلامی شکسته شود و آرامش مردم سلب شود.

و ادامه داد: امروز هرکسی که تریبون و قلم دارد مواظب باشد این نمادها را از ما نگیرد و آسیبی به آنها وارد نشود. باید مواظب باشیم که دشمن را زیر سلطه خود در نیاوریم و از طرفی با راهبرد دشمن مخالفت کنیم و خشم و کینه رو به رشد نگذاریم زیرا این مشکل هدف دشمنان است، بر این اساس نباید اجازه دهیم که دشمن در یک مسیر عمل کند. راهی که ما را از کار اصلی نظام دور می کند که در این لحظه نشانه پیشرفت و خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت ها در کشور دور از ذهن است.

دستاوردها و آزمایش های موشکی پیام قدرتمند ایران به جهان است

حجت الاسلام والمسلمین مجید پوردهت امام ضحاک در خطبه نماز هفتگی حب ابن تفت گفت: امروز نقش کشور ما در دنیا بر همگان روشن است و در همه جلسات دنیا از قدرت ایران اسلامی صحبت می کند.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت پدر موشکی ایران، حسن طهرانی مقدم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف این شهید می فرمایند: ایشان اخلاص و غیرت زیادی داشتند، اگرچه مدیریت نخوانده بودند. اما او یک مدیر به معنای واقعی کلمه بود.

پوراندخت تصریح کرد: دستاوردها و آزمایش های موشکی ایران اسلامی پیام اقتدار و اقتدار ایران اسلامی به جهان و کشورهای غربی است.


کسانی که به جوانان و دانشجویان تقلب می کنند عامل اصلی خون آنها هستند

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان هش در خطبه های نماز جمعه آن شهر با اشاره به افتتاح پروژه گاز در این شهر و خوشحالی مردم افزود: متأسفانه خوشحالی است. و طعم شیرین مردم بر اثر آشوب و اغتشاش برخی فریب خوردگان تلخ شد و باعث اندوه فراوان شد و هنوز عده ای به دنبال قتل و توطئه هستند و امیدواریم مردم با هوشیاری و آگاهی نقشه های آنان را خنثی کنند.

وی از خانواده ها و جوانان خواست هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنند و در حفظ آرمان های اسلامی و انقلابی تلاش کنند و اجازه ندهند دشمن با برنامه ریزی های بی اساس در جامعه آسیب و آشوب ایجاد کند.

دهقان عامل اصلی خونریزی جوانان و دانشجویان را کلاهبرداران دانست و گفت: جوانان با القای سخنان خود و ایجاد اغتشاش به میدان آمدند.

دشمن این بار قصد برهم زدن آرامش جامعه را به بهانه آزادی زنان دارد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی خطیب نماز جمعه شهرستان زابل پس از دعوت به تقوای الهی گفت: مهمترین موضوعی که از روز اول مطرح شد و بهانه ای برای دشمنان قسم خورده شد. نظام و فریب خوردگان مسئله زنان بود.

وی افزود: راز این ماجرا تبعیض علیه زنان بود و کسانی که این ادعا را مطرح کردند طیف وسیعی هستند و این طیف وسیع از دشمنان قسم خورده گرفته تا سیاستمداران و حتی برخی از ائمه جماعت و جمعه در بین اهل سنت شروع می شود و همه متفق القول بودند. که نظام به زنان ظلم می کند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: سکولارها، دنیای لیبرال، روسپی های هوس باز در غرب هدفشان برهنگی زنان ایرانی بود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند زن در اسلام آزادی ندارد، بهانه زنان برهنه را می خورند و میوه و غذا را روی بدنشان می گذارند و از آن ها سرو می کنند و قیمت هر وعده غذا برای زن برهنه دو تا چهار است. مساوی است البته جای تعجب نیست زیرا دین و غیرت ندارند اما فاسد و بد اخلاق هستند.

وی تاکید کرد: تبعیضی که در جمهوری اسلامی نسبت به زنان ادعا می کنند می تواند مربوط به حوزه آموزشی باشد که با یک جستجوی ساده می توانید به راحتی متوجه شوید که امروز 60 درصد کل دانشجویان کشور را زنان تشکیل می دهند و در همین دانشگاه زابل نزدیک به 40 عضو هیأت علمی به استثنای کارکنان زن و 179 پزشک عمومی، متخصص و داروساز زن، 220 پرستار زن، 390 پرستار و 10 مدیر ارشد میانی در دانشگاه علوم پزشکی زابل مشغول به کار هستند.

خطیب نماز جمعه زابل افزود: اگر منظورشان تبعیض در بحث مناصب است باز هم زنان در پست وزیر، نماینده مجلس، استاندار حتی در کار سخت رانندگی وسایل نقلیه، صنعت چوب و فلز، هنر، سینما هستند. ، تئاتر و در تمامی رشته های هنری زنان در کنار مردان حضور دارند و همچنین در عرصه ورزش که ورزشکاران زن اغلب افتخار آفرینی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی ادامه داد: از همه کسانی که دهان باز کردند و چشمانشان را بستند و آنچه در مورد نظام اسلامی با دروغ و ادعا و تهمت و تهمت گفتند، می خواهم بدانند که ما پیروی نمی کنیم. دستور مقام معظم رهبری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید