دولت سیزدهم توجه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784405

حجت‌الاسلام دیلم گفت: یکی از مسائلی که باعث اعتماد اهل سنت به نظام می‌شود. توجه ویژه ای به مرزها، محرومیت ها و انتصابات در حوزه اهل سنت است که خوشبختانه رئیس جمهور در جریان انتخابات موضوع توجه به اقوام و مذاهب را مطرح کرد و اکنون شاهد اقدامات ایشان در این زمینه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از ظرفیت های کشور ما عرصه اقوام و مذاهب است که در این راستا در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و همه مناسبت ها و صحنه های مهم نظام و انقلاب.حضور ما اقوام و مذهب بودیم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که موجب اعتماد اهل سنت به نظام می شود؛ توجه ویژه ای به مرزها و محرومیت ها و انتصابات در حوزه اهل سنت است که خوشبختانه رئیس جمهور در جریان انتخابات موضوع توجه به اقوام و مذاهب را مطرح کرد و در حال حاضر شاهد اقدامات ایشان در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام دیلم تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در استان هایی که برادران و خواهران اهل سنت ما زندگی می کنند، حضور در میان مردم و حضور در بطن برنامه ها از ویژگی های دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: انتصاب یکی از علمای اهل سنت کشور به عنوان مشاور رئیس جمهور یکی از اقدامات تحسین برانگیز رئیس جمهور بود که نشان از اهمیت و جایگاه اقوام و مذاهب در دولت سیزدهم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی ها و رایزنی هایی که در منطقه گلستان داشتیم؛ خوشبختانه استاندار جدید نیز نگاه ویژه ای به انتصابات اهل سنت خواهد داشت.

حجت الاسلام دیلم در پایان گفت: به عنوان مرکز اسلامی استان گلستان برای افزایش اعتماد اهل سنت به نظام و انقلاب و تقویت آن در کنار استاندار و دولت سیزدهم خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید