دولت سیزدهم نباید وعده های خود را فراموش کند/گزارش دهی دولت سیزدهم مطلوب نیست


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892753

امام جمعه موقت یزد گفت: وعده ها و برنامه های رئیس جمهور نباید فراموش شود و مردم این وعده ها و برنامه ها را فراموش نکنند بلکه باید در این زمینه مطالبه گر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به هفته دولت و فعالیت یکساله دولت سیزدهم اظهار داشت: بر این است که گزارشگری در این دولت مطلوب نیست و توجه بیشتر به آن می شود. باید به این موضوع توجه کرد مردم نیز باید اعمالی را که گفته می شود لمس کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور فعلی محبوب ترین رئیس جمهور در عصر حاضر و سابقه سفر استانی است، گفت: نتایج، برنامه ریزی ها و تصمیمات گرفته شده باید ملموس باشد.

محمدی با اشاره به برنامه هایی که رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود ارائه کرد، یادآور شد: وعده ها و برنامه های رئیس جمهور نباید فراموش شود و باید در اجرای آنها کوشا باشد و مردم این وعده ها و برنامه ها را فراموش نکنند. آنها باید در این زمینه مطالبه گر باشند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در تبلیغات ریاست جمهوری مطرح شد، عدالت بود و عدالت یعنی توزیع مساوی امکانات بین مردم، دوری از طرفداری، برخورد با فساد و زدودن ساختارهای مفسده، همه چیزهایی که باید انجام شود.

محمدی تاکید کرد: البته اکثر تصمیمات اجرایی شده و به ویژه استان یزد در این زمینه وضعیت خوبی دارد.

وی در ادامه با یادآوری سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو شهید دولتمردانی بودند که باید الگوهای واقعی دولتمردان نظام اسلامی باشند.

امام جماعت موقت یزد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمنان سعی می کنند اقدامات کوچک مهم را کوچک جلوه دهند و کارهای بزرگ را کوچک جلوه دهند و از رسانه های خود در این راستا استفاده می کنند و آن هم در حالی است که اکنون در مسیر خود هستند. آنها سعی می کنند کسی از وضعیت خود مطلع نشود.

وی همچنین با تشکر از مسئولانی که خود را به حاشیه نمی اندازند گفت: دشمنان ما مدام در حال تهمت، تخریب و توهین هستند اما رئیس جمهور، وزرا و مدیران ما وقت خود را برای واکنش به این موارد تلف نمی کنند، بلکه لازم است مردم تصمیم بگیرند که به مردم اطلاع دهید که این عمل به درستی انجام شده است.

محمدی درباره مذاکرات نیز گفت: همه می‌دانند که ایران کمترین خواسته‌ای است که در مذاکرات داشته است، در حالی که ما آمریکا را مظهر بدبینی و بزدلی می‌دانیم، بنابراین باید به ما تضمین دهند که به تعهدات خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن اکنون در موقعیت ضعیفی قرار دارد زیرا وضعیت آنها بحرانی است و در چنین شرایطی خدای ناکرده پس از این همه مقاومت و ایستادگی باید از مواضع عقب نشینی کنیم.

امام جمعه موقت یزد یادآور شد: زمستان پیش رو برای آنها کابوس است، بنابراین آنها به نفت ما نیاز دارند و باید با ما به توافق برسند، بنابراین نباید از حق خود کوتاهی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید