گردشگری نگین کهگیلویه و بویراحمد در انتظار تحقق وعده ها/ مشکلات آنتن دهی؟


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840940

کوه گل سی سخت به عنوان نگین گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از دکل مخابراتی و اینترنت رنج می برد و همچنان منتظر تحقق وعده های خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، کوه گل سی سخت در مرکز شهر دنا به عنوان نگین گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می شود که میزبان گردشگران زیادی در داخل و خارج از کشور است. کشور در فصول مختلف

کوه گل منطقه ای معروف به کوهنوردان، گردشگران و گردشگران و همچنین مرکز ثقل صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

این منطقه گردشگری به دلیل ظاهر تاج به مدت سه سال به روی گردشگران بسته بود تا اینکه در سال 1401 توسط تعاونی گردشگری برف و خورشید که بزرگترین تعاونی عمومی کشور است بازگشایی شد.

کوه گل اگرچه در این مدت کوتاه بازگشایی پذیرای گردشگران زیادی بوده است، اما نبود زیرساخت ها و امکانات اولیه مانند اینترنت، آنتن دهی تلفن همراه و برق ثابت مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

متأسفانه غرفه های منطقه کوچک گل که از انسجام خوبی برخوردار هستند، هنوز راه اندازی نشده است، چرا که دستگاه کارتخوان به دلیل نبود اینترنت وجود ندارد و این امر برای غرفه داران مشکل ایجاد می کند.

همچنین عدم آنتن دهی تلفن همراه برای تماس اضطراری با اورژانس و دستگاه های خدماتی در صورت بروز حوادث، مشکلاتی را برای تعداد زیادی از گردشگران منطقه ایجاد کرده است.

نبود برق پایدار با وجود فاصله کمتر از یک کیلومتری تا آخرین نیروگاه از دیگر مشکلات این منطقه است.

در حال حاضر مسئولان شهرستانی و استانی برای تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نوید ارائه دکل مخابراتی داده اند که هنوز اجرایی نشده است.

تامین دکل مخابراتی به درخواست بیش از 3000 نفر از اعضای دائم تعاونی برف و خورشید در پیچ و خم وعده ها و بروکراسی اداری فرو رفته است تا این منطقه بکر و توریستی استان نتواند به خوبی خدمات رسانی کند. به گردشگران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید