«سیل کلور» شهرستان بویراحمد در انتظار تحقق وعده های استاندار کوگیلویه و بویراحمد.


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821792

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شش ماه پیش در سفر به سیل کلوار در مرز چهارمحال و بختیاری وعده هایی را به مردم منطقه داد که اجرای آن نیازمند بررسی و مسئولیت مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، در دهمین روز از ماه مبارک رمضان، شب گذشته سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب توصیه‌های حکیمانه‌ای به مسئولان داشتند که مردمی بودن و مهم‌تر از آن محبوبیت را از ویژگی‌های ضروری هر کارمند جمهوری اسلامی ایران دانستند.

وی گفت: دیدن یا شنیدن واقعیات در محل یا از منابع موثق زمینه ساز برنامه ریزی و اقدام مناسب می شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پاسخگویی در نظام اسلامی را مشکوک توصیف کردند و افزودند: در نظام‌های سیاسی دنیا، مسئولان از سوی مردم زیر سؤال می‌روند، اما در نظام اسلامی، علاوه بر مردم، مسئولان نیز در معرض سؤالات و سرزنش‌های مهم‌تر و سخت‌تر هستند. از طرف خدا. .

رهبر معظم انقلاب در تازه ترین توصیه خود به مسئولان کشور فرمودند: امکان مسئولیت بسیار زودگذر است و هر ساعت قدر آن را بدانید.

با بازخوانی فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب به سراغ اخبار منتشر شده در شش ماه اخیر می رویم و با توجه به اینکه مهمترین رسالت رسانه ها و مطبوعات اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به شهروندان است، خواستار یک ارشد هستیم. نماینده دولت به عنوان رکن چهارم دموکراسی وعده های شما در سیل به کجا ختم شد؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین ماموریت خود در شهریورماه سال گذشته به سیل گلوله در نقطه صفر مرزی استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری رفت و در مورد مسائلی از جمله آب شرب، کشاورزی گفت و گو کرد. آب و تأسیسات آموزشی اشتغال در این خصوص رسیدگی و دستوراتی صادر شد.

به گفته فرماندار در این بازدید از مدیران آب بخشداری خواسته شد تا 3 ماه آینده مشکل کم آبی سیلاب مارگون را برطرف کنند و مسئولان مسئول نسبت به آسفالت راه روستایی این منطقه تا مرز اقدام کنند. استان چهارمحال بختیاری.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام های کم بهره برای ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از رایزنی با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون و توسعه خطوط تولید و راه اندازی شرکت حمل و نقل جوانان. این منطقه برای ایجاد اشتغال در این شرکت استفاده می کند.

احمدزاده موقعیت روستای سیلاب را به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه خطرناک عنوان کرد و گفت: از فرماندار و رئیس بنیاد مسکن خواستیم برای جابه جایی این روستا برنامه ریزی و چاره اندیشی کنند.

اکنون با گذشت شش ماه از سفر نماینده عالی دولت به کهگیلویه و بویراحمد، فرصت مناسبی برای مسئولان استانی و سید علی احمدزاده فراهم شده است تا گزارشی از اجرای وعده های داده شده در سیل گلوله به مردم این استان منتشر کنند. استان

صبح زاگرس در ارتباط با این درخواست مردم در تلاش است تا در وعده های داده شده در روزهای آینده تجدید نظر کرده و پاسخگوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به اطلاع مردم عزیز استان برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید