تعداد قربانیان سیل در استان فارس به 24/5 شهرستان درگیر سیل و سیل در استان رسید.

ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797807

دراویش از افزایش تلفات ناشی از سیل در فارس در روز گذشته خبر داد و گفت: بارندگی های سیل آسا در چند روز گذشته در مناطق مختلف استان موجب جاری شدن سیل و جاری شدن سیل در 24 شهر فارسی شده و 5 نفر از اهالی همین استان جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازه، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، از افزایش تلفات ناشی از سیل روز گذشته در فارس گفت: 5 نفر از اهالی همین استان جان باختند.

وی با بیان اینکه این 5 نفر در شهرستان های لار، مهر و داراب فوت و 5 نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: ارسنجان، استهبان، اگلید، جهرم، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، شیراز، فسا، فیروزآباد، کوروش و کارزین، لارستان، لامرد، ممسنی، نی ریز، حرمه، هنج، گراش، کازرون، مرودشت، هرمبید و اوز درگیر سیل شدند.

درویشی با اشاره به اینکه 2 هزار و 351 خانواده و 8 هزار و 194 نفر مجروح شدند، گفت: از 17 آذرماه تاکنون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر فارس در قالب 183 تیم عملیاتی به 8 هزار و 194 نیروی امدادی کمک کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در ادامه گفت: در این حوادث 351 منزل مسکونی آسیب دید و 27 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند.

دراویش همچنین از توزیع بسته های کمکی شامل مواد غذایی، چادر، پتو، سجاده، ظروف، نایلون و … خبر دادند. در میان حادثه دیدگان گفت: مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید