خدمات اصناف و بازاریان در دوران ولیعهد فراموش نمی شود/ پرداخت بدهی های گذشته دولت سیزدهم


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878427

جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و شهرستان ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات اصناف و بازاریان در ایام تاج و تخت از ذهن هیچکس پاک نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستان های یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با اصناف و بازاریان یزد با یادآوری شهدای صنف: دوران دفاع مقدس چه از نظر تامین نیروی انسانی متخصص و فنی و پشتیبانی از سربازان و چه قبل از آن پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولین گروه هایی بود که به ندای امام راحل پاسخ مثبت داد. .

وی یکی از دلایل ثمره انقلاب اسلامی را همکاری و همراهی اصناف و بازاریان دانست و گفت: این نقش موثر اصناف و بازاریان را نباید فراموش کرد و اگر به تاریخچه آن نگاه کنیم می بینیم که منشأ دینی و فرهنگی دارد و با فرهنگ آمیخته است.»

جوکار به مزیت های بازاریان و اصناف در زمان ولیعهد اشاره کرد و ادامه داد: بازاریان در زمان ولیعهد از تجهیزات و امکانات خود برای تولید ماسک و سلاح بیمارستان ها و حتی کمک های نقدی و غیر نقدی به این عزیزان استفاده می کردند. اینها هرگز از دست ایرانیان پاک نمی شوند. ما برای این خدمات در اصناف و بازارها ارزش قائل هستیم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و ناحیه ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در بازار افرادی که دینداری، ایمان و رضایت را سرلوحه خود قرار داده اند به کار گرفته شده و تلاش می شود تا مردم بتوانند معیشت و آن موضوع را مدیریت کنند. این یکی از اصول مهم جمهوری اسلامی است.

وی گفت: در سال 1400 شاهد تورم 55 درصدی در کشور بودیم.

جوکار با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با اجرای برخی طرح های اقتصادی توانسته تورم را در کشور کنترل کند و در غیر این صورت طبیعتا وضعیت بدتر از فعلی خواهد شد، افزود: اجرا کنید تا مشکلات اضافی ایجاد نشود.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و منطقه ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در بحث مالیات به دنبال فشار مضاعفی به اصناف و بازاریان یا سایر بخشها نیستم، گفت: ما به دنبال اخذ مالیات هستیم. صرف هزینه در استان، شهر یا محله اثرات مثبت زیادی خواهد داشت و سعی می کنیم مالیات سپرده های استان را برگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید