خوشحالم رئیس جمهور به زودی به وعده خود عمل کرد/ امیدواریم در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای قهرمانان بیفتد.

زمان: 15:55
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778926

دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو گفت: قبل از اینکه ورزشکاران به المپیک و پارالمپیک بروند ، رئیس جمهور قول داده بود که این جشن بلافاصله پس از بازگشت او برگزار می شود و آنها خیلی زود به قول خود عمل کردند و من از این بابت بسیار سپاسگزارم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا مختاری دارنده مدال نقره وزنه برداری بازی های پارالمپیک توکیو در گفتگو با پایگاه خبری روز قهرمانان که روز گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که دکتر رئیسی به آنها قول داد که آنها عمل کرده اند. قبل از اینکه ورزشکاران به المپیک و پارالمپیک بروند ، قول دادند که به محض بازگشت جشنی برگزار می شود و خیلی زود به وعده خود عمل کردند و من از این بابت بسیار سپاسگزارم.

وی همچنین از سیدحمید سجادی برای رفع نگرانی ورزشکاران تشکر کرد و گفت: سجادی واقعاً ورزشکار است و دغدغه های ورزشکاران ، قهرمانان و مربیان را می داند.

مختاری با ابراز خرسندی از روز قهرمانان افزود: برنامه بسیار عالی بود و از دیدار چهره به چهره رئیس جمهور بسیار خوشحال شدم و برای من افتخار بزرگی است.

وی گفت: ما فرزندان و سربازان این کشور هستیم و امیدواریم در دولت سیزدهم با حضور دکتر رئیسی اتفاقات خوبی برای قهرمانان پارالمپیک توکیو رخ دهد. موضوعات مسکن، اشتغال، کاهش تامین اجتماعی و دستمزد.

علیرضا مختاری با بیان اینکه سال آینده برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2024 با بازی های آسیایی و پاراآسیایی و جام جهانی روبرو هستیم ، گفت: برای حمایت از قهرمانان به ویژه در زمینه جذب نیرو.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید