معاون رئیس جمهور: ۲ نفر از مدیران میانی سازمان بوم گردی احضار شدند/ پرونده در حال بررسی است; و چیزی به ما نگفته اند/ امیدواریم این اتفاقات فقط در مرحله شک باشد

معاون رئیس جمهور: ۲ نفر از مدیران میانی سازمان بوم گردی احضار شدند/ پرونده در حال بررسی است;  و چیزی به ما نگفته اند/ امیدواریم این اتفاقات فقط در مرحله شک باشد

علی سلیقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره دستگیری ۲ تن از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و آخرین روند رسیدگی به پرونده این افراد گفت: یکی از مواردی که دولت مردمی و انقلابی واقعا به آن توجه ویژه دارد، بحث مبارزه با فساد در همه ابعاد است. هم در امور مادی و هم در سایر امور، در این امر بسیار جدی است.

رئیس سازمان بوم گردی به تشریح اخبار مربوط به دستگیری 2 رئیس این سازمان پرداخت.

علی سلایگه درباره دستگیری 2 نفر از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و آخرین روند رسیدگی به پرونده این افراد اظهار داشت: یکی از مواردی که دولت مردمی و انقلابی واقعاً به آن توجه ویژه ای دارد بحث مبارزه با فساد در کل است. اندازه ها هم در امور مادی و هم در سایر امور، در این امر بسیار جدی است.

رئیس سازمان محیط زیست که با ایلنا گفت و گو می کرد، تاکید کرد: سازمان محیط زیست نیز بر اساس چارچوب دولت نظارت کلی بر این امور دارد، بحثی که در مورد دستگاهی مطرح شد شبهاتی را ایجاد کرد که 2 نفر از مدیران میانی ما به آنها زنگ زدند. و اقامه دعوی کرده و تاکنون جرمی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: این مدیران آزاد هستند و جرمی برای آنها ثابت نشده است، پرونده در دست بررسی است و به ما اطلاعی نداده اند و امیدواریم انشالله این اتفاقات فقط شبهه باشد و اتفاقی نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید