دشمنان خارجی و اپوزیسیون داخلی به دنبال تفرقه بین مردم و حکومت هستند/ انگشتر اهدایی حاج قاسم را به دکتر زینی وند تقدیم می کنم.


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837011

سردار حسین معروفی گفت: نگاه ما در اینجا سیاسی، مذهبی و قومی نیست و از منظر شهید سلیمانی از دکتر زینیوند تشکر می کنم و برای مداحان حاج قاسم زحمات زیادی کشیده اید. انگشتر اهدایی حاج قاسم را با نگاه مذهبی تقدیم می کنم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی امشب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با اشاره به اینکه در ارتقای مکتب سرلشکر شهید سلیمانی سه اولویت داریم، گفت: یکی از اولویت های ما این است که نگذاریم شهید سلیمانی با یاد و خاطره تعریف شود. و حافظه شما فکر خواهید کرد و این اساس کار فرهنگی عمیق است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یکی از ابعاد تدبیر دشمنان بزرگ اسلام و اهل بیت علیهم السلام این بود که به دنبال تغییر جغرافیای منطقه و تفکر شهید سلیمانی بودند. از این تغییر جلوگیری کرد.»

وی با بیان اینکه اولویت دیگر ما به فرموده مقام معظم رهبری شهادت سردار سلیمانی است، تصریح کرد: در این راستا، شهادت سردار سلیمانی نیز در دستور کار قرار گرفته است. وی گفت: از آنجایی که اندیشه زیبا، عمل زیبا را تولید می کند، گفت: اولویت دیگر ما ارتقای این مکتب است که به برنامه ها، الزامات و برجستگی های مدیریت اهمیت دارد و این یعنی تولید عاشورا.

این مسئول بیان کرد: ستاد اعتلای مدارس دارای 17 کارگروه است که 5 کارگروه آن بر عهده دولت است. کارگروه مدنی که به عهده معاونت استانداری است که 6 اولویت طرح بین المللی گلزار شهدا در کرمان، عبادت اقشار، زائران مدرسه، روستای کنات ملک که یکی از مدارس است. پازل گذر شهید سلیمانی از میدان بسیج تا میدان عاشورا و مجموعه فرهنگی و گردشگری 5 هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

معروفی گفت: در حوزه پژوهشی 30 سامانه برای شهید سلیمانی تعریف و به دانشگاه ارائه کرده ایم و تاکنون 100 پایان نامه در این زمینه نگارش شده است. در نظام دوستی شهید سلیمانی اساس دستگیری است نه دستگیری این شورای سیاسی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با تمام بی مهری های دولت دکتر روحانی که دو نامه مستقیم برای جلوگیری از برگزاری مراسم اعیاد و عیدی نامه نوشتند؛ با این همه بی مهری و بی مهری دولت جناب آقای دکتر روحانی، ایشان با ارسال دو نامه مستقیم از برگزاری مراسم اعیاد جلوگیری کردند. اما برنامه ریزی کردیم و بعد از اتمام مراسم رضایت رهبر معظم انقلاب را دیدیم.

وی گفت: دومین سالگرد توسط مردم برگزار شد که دولت و سپاه آن را خرج نکردند و همه چیز بر عهده مردم بود و نظر مثبت دولت را در این مراسم فراموش نخواهیم کرد. دکتر رئیسی حاج حاجسمی است و این یکی از جوایز کرمان است.

این مسئول با بیان اینکه در سومین سالگرد 500 موکب در کرمان و جمعیت 500 هزار تا یک میلیون نفری انتظار داریم در گلزار شهدای کرمان حضور یافت. و در سی روز ماه مبارک رمضان به دو هزار نفر افطاری داده شد.

سردار معروفی با بیان اینکه از 70 کشور و ملیت از 70 کشور و ملیت به زیارت این بزرگوار آمده اند، تصریح کرد: امروز سه استان استان زیارتی هستند و کرمان چهارمین زیارتگاه است که پایتخت مقاومت جهان اسلام است و باید جانشین آن باشد. برای زیارت.در حومه شهر.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: از مجاهدت 18 ماهه دکتر زینیوند در کرمان تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان خارجی و اپوزیسیون داخلی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و قدرت و ناامیدی مردم هستند. به همین دلیل است که باید وحدت و انسجام جبهه انقلاب را به رهبری امام خامنه ای با گذشت و نگاه عاقلانه به مردم حفظ کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

این مسئول گفت: راه عبور از مشکلات اجماع و زبان، ایجاد نیروی نرم برای نظام است. ما نیز مانند سپاه و بسیج با تمام قوا و فکر و با احترام به استقلال دولت و استاندار تمام تلاش خود را برای حل مشکلات استان انجام خواهیم داد.

سردار معروفی گفت: نگاه ما در اینجا سیاسی، مذهبی و قومی نیست و از نظر شهید سلیمانی از دکتر زینی وند تشکر می کنم و شما برای مداحان حاج حاجیم زحمات زیادی کشیده اید. انگشتر اهدایی حاج قاسم را با نگاه مذهبی تقدیم می کنم.»

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdchi-nzi23niqd.tft2.ht

دیدگاهتان را بنویسید