پلیس: ۴۰ شعبه اصلی معاملات فردا دستگیر شدند/ ۱۱ کانال قیمت‌گذاری نیز مسدود شد/ افرادی که وارد بازار فردا می‌شوند مقصرند؛ مردم نباید وارد این بازار شوند

پلیس: ۴۰ شعبه اصلی معاملات فردا دستگیر شدند/ ۱۱ کانال قیمت‌گذاری نیز مسدود شد/ افرادی که وارد بازار فردا می‌شوند مقصرند؛  مردم نباید وارد این بازار شوند

روز جدید : سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ۴۰ نفر از شعب عمده دلالان ارز یا طلا فروشان شناسایی و دستگیر شدند. بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردا غیرقانونی است، این معاملات هم از نظر قانونی و هم قانونی غیرقانونی است و به هموطنان توصیه می شود وارد این بازار نشوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: 40 نفر از شعب عمده دلالان ارز یا طلا فروشان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: در یک ماه گذشته هزار و 600 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

به گزارش مهر، وی افزود: به عنوان مثال می توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع کریستال خارجی که به صورت بسته بندی و جعبه وارد ایران شده است، اشاره کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک دستگاه کامیون در شرق کشور کشف شد که با بارهای خارجی بارگیری شده بود و در شهرستان های جنوبی بارگیری شده بود اما به دلیل اینکه دور از دید پلیس قرار داشت، علوفه بارگیری شد. روی چمدان.”

بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردا غیرقانونی است، این معاملات هم از نظر قانونی و هم قانونی غیرقانونی است و به هموطنان توصیه می شود وارد این بازار نشوند.

وی با اشاره به اینکه این معاملات تحت رصد و عملیات پلیسی است، گفت: افرادی که وارد این بازار می شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آنها برخورد می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماه گذشته با اقدامات اطلاعاتی و هدفمند انجام شده ۴۰ نفر از شعب اصلی دلالان ارز یا طلا فروشان شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی گفت: کانال های قیمت فردا نیز رصد شد و 11 کانال قیمت فردا شناسایی و مسدود شد.

دیدگاهتان را بنویسید