روزنامه رسالت در واکنش به دستگیری مدیران 3 کانال تلگرامی: یاغی و مفسد هستند/ همکارانشان از وزیر تا نماینده مجلس نیز باید مجازات شوند.

روزنامه رسالت در واکنش به دستگیری مدیران 3 کانال تلگرامی: یاغی و مفسد هستند/ همکارانشان از وزیر تا نماینده مجلس نیز باید مجازات شوند.

روز جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای رسماً دستگیری شبکه‌های «نیمه محرمانه»، «سرایر» و «سایه‌نویس» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

این کانال ها رسانه های خبری بی دقت، خودی و تأثیرگذار بودند. اما سهل انگاری نه بدتر و نه خطرناکتر از آمدنیوز، بلکه به این دلیل بود که ضرر و دشمنی و خطر آنها به مراتب بیشتر از دشمنی ظاهری امثال آمدنیوز بود.

آنها نیز مانند گردانندگان، رهبران و فرماندهان این کانال ها به معنای واقعی کلمه یاغی و فاسد هستند. عصیان عنوان راز رهبران این «نارسایی ها» است که پر از راز و رمز است. قیام آمیخته ای از حق و باطل است و پرسش را برای جویندگان جبهه انقلاب مشکوک می کند. شورش یک عمل غیرقانونی است که آنها با جعل اسرار و دروغ مرتکب شده اند. کولاک، نویسندگان در سایه نور ندیده اند، نان خود را در رسوایی یافته اند.

اما جنبه های مهم دیگری در این ماجرا وجود دارد که مسئولان باید به آن بپردازند.

الف) حسنات فاسقان از گناهان خویشاوندان است; طبق این قول حکیمانه، مسئولیتی که باطن در قبال اعمال خود دارد، قابل مقایسه با دیگران نیست. همانطور که مجازات جاسوسان و متجاوزان شدیدتر است، مجازات کسانی که در لباس خود می جنگند باید شدیدتر و شدیدتر باشد.

ب) مسائل مربوط به مقام معنوی مردم و آبروی مومنین در اولویت امور امنیتی، انتظامی و قضایی باشد. هر کدام از این کانال ها به تنهایی حداقل چند صد مطلب حاوی توهین و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و تهمت داشته اند، اما تا مدت ها بدون مشکل و سهل انگاری هایی که تاکنون برای برخورد مناسب با آن صورت گرفته به کار خود ادامه دادند. این افراد مجرمین و اضافه شدن به دایره قربانیان. که قابل جبران نیست. مشکلاتی که گریبانگیر مؤمنان و کارکنان نظام است تنها مربوط به خود افراد نیست، بلکه در اثر سهل انگاری و بی توجهی به این مسائل، سرمایه اجتماعی نظام خدشه دار می شود.

ج) نگهداری سیستم اجباری است. اما چرا؟ نظام اسلامی از آنجا که توانایی اقامه حدود الهی، اقامه نماز، گسترش اخلاق و عدالت و حفظ آن را دارد، واجب ترین واجب است. اجازه ندهید با نادیده گرفتن فلسفه اساسی تأسیس نظام، ریشه اصل نظام را قطع کنیم. نظامی که مستعد بداخلاقی نباشد و به عدالت فرمان ندهد، با فلسفه اصلی خود در تضاد خواهد بود. حفظ جان، مال، ناموس، آزادی و از همه مهمتر کرامت انسانی مهم ترین رسالت نظام اسلامی است و اگر فرد یا گروهی بخواهد به هر یک از این موارد تعرض کند، باید به شدت با آن برخورد شود.

د) نیروهای امنیتی باید به صورت واقعی اول و دوم باشند. دستگاه امنیتی در وهله اول باید از خانواده خود که همه مردم هستند محافظت و هدایت کند و پناهگاه آنها باشد و در مرحله بعد و اگر کسی آنها را همراهی نکرد باید اقدام مقتضی انجام دهد. عملیات روانی، پروژه های رسانه ای و امثال آن ابتدا باید برای مخالفان نظام باشد. ثانیاً، به همین ترتیب، باید در چارچوب و منظم عمل کنیم; همانطور که سید حسن نصرالله حافظ الله گفت، مکتب ما حتی در عملیات روانی هم اجازه دروغگویی نمی دهد.
ایمان زیستی و اخلاقی را باید با امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه به ویژه بوروکرات ها اجرا کرد و به همین دلیل نمی توان با حوله کثیف و دروغ و اتهام و به تعبیر خود فریبنده برخی افراد «نظم» پرورش داد. . و صلاح دستور داد.

هـ) برخورد با مجرمان امنیتی و رسانه ای، به ویژه آنهایی که تظاهر به نیکی و نیکی می کنند، درست ترین و مطمئن ترین کار خواهد بود. مردم از ریا خسته شده اند. امروز که کارمندان نظام از دولت و مجلس گرفته تا قوه قضائیه، شوراها و شهرداری ها تلاش می کنند قطار کشور را به خدمت و انقلاب برگردانند، نباید اجازه داد برخی افراد دست به اقداماتی از قبیل منافع شخصی و گروهی بزنند. .دادن. اگر مجازات مرتکبین و فرماندهان شدید و بازدارنده نباشد، ترس عملی دیگران منجر به چنین اشتباهاتی می شود و ترس بزرگتر، اگر بی گناهان را در برابر آنها حفظ نکند و حیثیت و غرامت را بازگرداند، دلسرد ساختن افرادی است که با آبروی خود بازی کرده اند. این روند باید عادلانه و در عین حال بدون رحم و سهل انگاری باشد و هرکس در هر سمتی، اعم از مسئول، معاون و عامل این جنایات، از وکیل گرفته تا وزیر، باید مجازات و تحقیر شود. البته همه می‌دانند که حتی با سخت‌ترین مجازات‌ها، آبروی از دست رفته بسیاری از مردم بی‌گناه که طعمه بدبختان شدند، فقط در دادگاه عدل الهی و در روز قیامت بر عدالت حاکم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید