تکذیب دستگیری «کلیه عوامل مسمومیت دانش آموزان»/ محسنی بندپی، نماینده مجلس: در جلسه غیرعلنی درباره دستگیری این ماموران بحثی مطرح نشد.

تکذیب دستگیری «کلیه عوامل مسمومیت دانش آموزان»/ محسنی بندپی، نماینده مجلس: در جلسه غیرعلنی درباره دستگیری این ماموران بحثی مطرح نشد.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس بحثی درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان مطرح نشد. روز گذشته محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی این جلسه با اشاره به اینکه در این جلسه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز مطرح شد، گفت: با گزارشات ارائه شده، همه عوامل پشت صحنه این حوادث دستگیر شدند و کسانی که بودند عمدا در این حادثه دست داشتند و به اشد مجازات خواهند رسید.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان بحثی مطرح نشد.

روز گذشته محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس در گفت و گو با تسنیم درباره جزئیات این جلسه غیرعلنی با اشاره به اینکه در آن جلسه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز مطرح شد، اظهار داشت: طبق گزارش های ارائه شده، همه عوامل پشت صحنه این حوادث دستگیر شدند و دست اندرکاران این حادثه به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

اما محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح دیروز مجلس و رسیدگی به موضوع مسمومیت دانشجویان و ادعای این نماینده مبنی بر دستگیری همه مسئولین این معضل در کشور گفت: در این جلسه اصلا صحبت از عاملان دستگیر شده مسمومیت با دانش نیست.

وی تاکید کرد: در این دیدار کلیباف تاکید کرد که در سلسله برنامه هایی که دشمن باید در بین مردم نارضایتی ایجاد کند، تحریک زنان را نیز در دستور کار خود قرار داده است که باید هوشیار باشیم و این موضوع را پیگیری کنیم.

نماینده مردم نوشهر در شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس عزم جدی برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان تا حصول نتیجه نهایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید