میرتاج الدینی درباره مسمومیت دانش آموزان: همه عوامل این اتفاقات دستگیر شدند

میرتاج الدینی درباره مسمومیت دانش آموزان: همه عوامل این اتفاقات دستگیر شدند

محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز با اشاره به اینکه در این جلسه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز مطرح شد، گفت: با گزارشات ارائه شده، همه عوامل پشت صحنه این حوادث، کسانی که عمدا در این حادثه شرکت کرده اند نیز دستگیر شده اند و به اشد مجازات خواهند رسید.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیته برنامه بودجه شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز شورای اسلامی گفت: صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی مطرح شد. شورا که جلسه داخلی بود.

وی که با تسنیم گفت و گو می کرد، افزود: اولین دستور کار این بود که شورای نگهبان ایرادات زیادی را به لایحه بودجه به مجلس ارسال کرده بود و مقرر شد این ایرادات صبح و بعدازظهر در کمیسیون تلفیق بررسی شود. فردا» و سپس روز سه شنبه در صحن علنی مجلس بررسی و به شورای نگهبان ارسال می شود.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع بعدی که در جلسه غیرعلنی مطرح شد، توافق ایران و عربستان بود و این توافق با درخواست عربستان از چین در نهایت منجر به توافق دیپلماتیک شد. و در این جلسه تمامی ابعاد توافق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

میرتاج الدینی تصریح کرد: سومین موضوعی که در دستور کار جلسه غیرعلنی مجلس قرار گرفت، سفر آقای گروسی به تهران و بازدید از مراکز هسته ای کشور بود که به گفته مسئولان وزارت امور خارجه و اتمی سازمان انرژی، سفر آقای گروسی به تهران هر بهانه ای را برای محکوم کردن ایران در شورای حکام فراهم می کند و نشان می دهد که ایران همیشه پای میز مذاکره خواهد بود.

این نماینده مردم شورای اسلامی تصریح کرد: چهارمین موضوعی که در جلسه مطرح شد، مشکل اسفبار دانش آموزان بود و با گزارشات ارائه شده، تمامی عوامل پشت صحنه این حوادث دستگیر و کسانی که بودند. که عمدا در این حادثه شرکت داشتند به شدت مجازات شدند. در نظر گرفته خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید