میرتاج الدینی: در این مملکت دوباره باید پاکسازی انقلابی شود/ برخی سلبریتی ها نان نظام را خوردند اما خیانت می کنند.

میرتاج الدینی: در این مملکت دوباره باید پاکسازی انقلابی شود/ برخی سلبریتی ها نان نظام را خوردند اما خیانت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: موضوع فوت این بانو که هیچ کس از او راضی نبوده در دست بررسی است و سران مراجع سه گانه از رئیس جمهور گرفته تا رئیس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه ابراز تأسف کردند و از این ماجرا تاکنون بیانیه های جداگانه ای صادر و بر رسیدگی دقیق به این پرونده تاکید کردند.

وی در گفت وگو با فارس ادامه داد: آشوب ها و تحرکاتی که در ابتدا به بهانه درگذشت این بانو صورت گرفت، اکنون شکل و ماهیت خود را به کلی تغییر داده و این موضوع به کلی به فراموشی سپرده شده و با مظاهر مذهبی و ملی مخالفت می کنند. ملت ایران و به دنبال تضعیف امنیت کشور بودند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی تصریح کرد: در این اغتشاشات شورشیان قرآن و مساجد را به آتش کشیدند و نقاب را بر سر نوامان مسلمان کشیدند و حتی در برخی شهرها به قیام پرداختند. آتش زدن پرچم های حسینی و پرتاب مواد محترقه به سمت حسینی.

وی تاکید کرد: این اغتشاشگران و سران آنها در توهم خود فکر می کردند که جوانان این کشور که سوریه را از چنگال داعش نجات دادند، کشور خود را به دست این داعشی ها یا سلطنت طلبان، منافقین، تجزیه طلبان، ضد قرآن، حجاب و ضدیت خواهند داد. کارگزاران مسجد هم پرچم ضد حسینی و هم پرچم ضد حسینی تحویل داده می شود.

میرتاج الدینی از «اغتشاشگران» به عنوان داعشی داخلی یاد کرد و گفت: این افراد نیز مانند داعش از هر فرصتی برای خیانت و آسیب رساندن به ملت و کشور استفاده می کنند و اگر به آنها فرصت و میدان بدهیم این کار را انجام می دهند. در همه زمینه ها همین طور است، آنها دست به اقدام خواهند زد و مانند داعش سوریه و عراق، حتی برای رسیدن به اهداف شوم خود از خارج از کشور نیرو جذب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه گروه هایی مانند سلطنت طلبان، منافقین، تجزیه طلبان، گروه های مخالف خارجی و برخی از منافقین داخلی از این شورش ها و قیام ها حمایت می کنند، اما در مقابل همه تلاش های نافرجام باید گفت: «دشمن مایه خیر و صلاح باشد». مبارزات این گروه ها چون خدا می خواهد.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در شورای اسلامی گفت: البته در کنار این گروهک های ضد ایرانی و ایرانی، برخی از چهره های کشور که 40 سال است نان این کشور را در امنیت این کشور خورده اند. کشور و هنرمند شدن، سلبریتی ها، ورزشکاران و افراد نیز به این مردم و کشور خیانت می کنند و پس از گذشت این مدت و تثبیت فضای عمومی جامعه این موضوع را از طریق مجلس از طریق نهادها و نهادهایی مانند صداوسیما پیگیری خواهیم کرد. و تلویزیون یک پاکسازی انقلابی دوباره در این کشور انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید